fredag den 29. juli 2011

HURRA

I dag er der sket intet mindre end et mirakel.... Sylvester er ved at blive rask:-) Ja, det var lige før vi åbnede en flaske bobler for at fejre det, men sikke en brandert man ville få af bare at luge til sådan et glas, med den søvnmangel vi begge har:-) Så vi har festet med lidt is til dessert:-)

Tusind tak for jeres søde og opmuntrende beskeder:-) Syge børn er bare et helvede....

Nå, og så til noget jeg har glædet mig til:-) Her er min nye bedste ven...
TADAAAA Ja, jeg er skisme glad for den, selvom jeg slet ikke har prøvet at sy på den endnu, men det skal jeg lige præcis når jeg har postet det her indlæg:-) bare lige en times tid, og SÅ skal jeg i seng:-)







Bukserne her til Sylvester, er syet på den gamle maskine, men det gør dem absolut ikke mindre fine, hvis jeg selv skal sige det:-) De har ligget klar en uge nu, jeg tror de skal på ham i morgen.....



Rigtig god weekender damer:-) Jeg vil være at finde ved symaskinen, uanset om der så bliver hedebølge:-)

13 kommentarer:

  1. Hej:) Mon jeg må hører dig, hvor det fine stribede stof bukserne er syet af er fra?! :) Vh. Mia

    SvarSlet
  2. Wauw et vidunder. Tillykke med mekanikken :)

    SvarSlet
  3. Wooooooooow tillykke!! Den er da for smuk!

    SvarSlet
  4. Det er næsten urimeligt at man får sådan en "gave" en aften hvor man bare skal sove:-).. Lækre bukser - fin detalje med det orange

    SvarSlet
  5. WAUWWWWWW hvor er nogle fede bukser :0). Maskinen ser også lækker ud, men jeg har mere forstand på fine bukser... Hi!!!

    KRAM

    SvarSlet
  6. Fin, fin symaskine! Kan huske, da jeg købte min Pfaff tilbage i foråret, det var også næsten som juleaften ;)...

    SvarSlet
  7. Powertools er bare det bedste, tillykke med fætteren :-) og ikke mindst med den raske mini-mand ... Ikke sjovt med syge børn, tro på at jeg kender det ...

    SvarSlet
  8. Kender fornemmelsen. For 2 dage siden pakkede jeg min egen Berbina ud. Dog ikke så stor en model som din, men hold da op hvor er det dejligt at få ny maskine. Venter spændt på at se hvad du for produceret...

    SvarSlet
  9. Åhhh, misundelse herfra. Stort tillykke med maskinen. Bukserne er da af helt vildt skønt stof

    SvarSlet
  10. Hvor dejligt for jer!! Også på tide, så I kan få lidt søvn;) OG drengen nyde ferien lidt.
    Og sikke lækre bukser! Skønt stof.. HVor er det fra?
    Og tillykke med din dejlige maskine - jeg købte den samme i foråret og er stadig forelsket hver gang jeg bruger den - tænk at en maskine kan larme SÅ lidt;)
    God fornøjelse..

    SvarSlet
  11. Hvor er det godt at høre:)

    SvarSlet
  12. Dejlig med en ny maskine. Tillykke med den. Og dejligt St sønnike er ved at være rask

    SvarSlet
  13. FOR POKKER ALTSÅ... Jeg har lige skrevet et laaaaangt svar, som forsvandt for mig, fordi vores trådløse net driller.....

    Så det bliver lige en fælles takker for de søde beskeder:-) Jeg elsker min nye maskine, den får et godt hjem her hos mig:-) OG den syr SÅ stille at jeg kan sy hele natten uden at forstyrre naboerne:-)

    Stoffet er en rest jeg har fået af en veninde, jeg er lige ved at finde ud af hvor hun har det fra:-)

    SvarSlet