søndag den 24. juli 2011

It's fashion..

Så går der altså lidt modeblog i den her, og det er fordi der er en ny sæson på trapperne, og det er simpelthen en af de bedste tidspunkter på året, for sådan en som mig, der ELSKER mode:-) Jeg kan bruge timer og timer på nettet, med at udse mig ting jeg håber/drømmer om at eje til den nye sæson...

Her er et virkelig lille udpluk af ting der forhåbentlig havner i min garderobe indenfor kort tid:-)

billeder lånt fra www.zara.com og www.designersremix.dk



Og hvis nu at jeg fandt den der krukke guld for enden af regnbuen eller Kim fik sig et par avisruter!!!!:-) Ja, så kunne jeg måske gå efteråret i møde sådan her

billeder lånt fra www.chloe.com


Godt man har noget pænt at drømme om:-)

Og med alt det her reng, ja så er det altså svært ikke at drømme om lækkert strik og seje vinterstøvler:-)

Hvad bruger i regndagene på?

8 kommentarer:

  1. Uha Søde fru Schou jeg er ligesom dig og bruger også timer foran computeren, hvor jeg kigger på alt det lækre der kommer - både til mig selv, men i den grad også til pigerne. Det er frygteligt hvad man kan få i str. 3-4 år, som bare er så lækkert og flot;)
    Men vi skal jo have noget at lave i alt det regnvejr...

    Kh

    SvarSlet
  2. Det samme som dig :o)))

    Kh Shina

    SvarSlet
  3. Den gule chloe kjole måtte gerne komme hjem til mig!

    SvarSlet
  4. Det ser lækkert ud, jeg tror jeg vil drømme med dig;-)

    SvarSlet
  5. Har bl.a brugt dagen med det nye Eurowoman - det helt store catwaklnummer - så jeg drømmer lige som dig om nyt og lækkert tøj (og ikke mindst om sko og tasker).

    SvarSlet
  6. Ja du har ret Mille, det er faktisk vores egen skyld hvis der bliver shoppet lidt:-) Det er regnvejrets skyld:-) Jeg har også udset mig en masse til Sylvester, men der er altså lidt længere i mellem de gode sager til drenge!

    Det lyder fornuftigt Shina:-)

    Ja Dorte, det er svært ikke at blive fristet:-)

    Anne, jeg tror altså godt man kan sy en fin udgave selv af den kjole, jeg har ihvertfald tænkt mig at prøve:-)

    Det kan jeg godt forstå Line, der er så meget fint:-)

    Pernille, uh jeg er også stor fan af Eurowoman, men er faktisk gået over til ELLE.... (Jeg har begrænset mig til et abonnement på modemagsiner... Inden Sylvester havde jeg 3 blade fast hver måned, måske lige i overkanten:-))!!

    SvarSlet
  7. Ditto! Her står den også på mode-surfing og bladlæsning og drømmerier..fine ting du har udset dig! :-)

    SvarSlet