onsdag den 13. juli 2011

lidt sødt og lidt nyt..

I dag  har jeg lavet cupcakes, og endelig fået brugt nogle af de lækre sager vi fik i vores goodiebags til blogtræf:-) Det hele er fra Dr.Oetker, også opskrifterne. Jeg fik dem i et lille hæfte, men jeg er sikker på man kan finde dem på deres hjemmeside....




Jeg er faktisk lidt stolt af mig selv, det er nemlig første gang jeg prøver at lave frosting... Det ser dælme godt ud, hvis jeg selv må sige det:-)

Nå, men det er ikke det eneste jeg har lavet, der er nemlig NYE FINE SAGER i min shop...., så skynd jer forbi og se denne her og denne her

I får lige et smugkig her også:-)



 
OG HUSK NU MIN FOTOKONKURRENCE, klik på link til højre på bloggen... ...

11 kommentarer:

  1. Sikke lækre cupcakes du har fået lavet.. Er helt enig med dig: frostingen er super flot.
    Og de nye ting på shoppen er også ret lækre..
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  2. Uhh det hele ser jo godt ud!
    Lækre kager og lækre sager du har sat i shoppen :)

    Kh

    SvarSlet
  3. TAK for de søde ord:-) De smagte faktisk også rigtig godt, kagerne altså...!!:-)

    SvarSlet
  4. mmmmmmmmmm de ser lækre ud og super flotte farver :D
    Den fotokonkurrence må jeg da lige kigge på :D

    SvarSlet
  5. Ej en lækker taske... Skønt stof :0).

    SvarSlet
  6. De kager ser rigtig lækre ud, jeg har også været i gang med Dr. Oetker-sagerne fra goodie bagggen:)

    SvarSlet
  7. Mums de ser lækkere ud og helt vild med den taske du har lavet.

    SvarSlet
  8. Det ser bare godt ud. Ja, selvføgelig både kagerne og de nye kreationer.

    SvarSlet
  9. mm lækre kager.. Og den metervare fra Liberty er jeg simpelthen så vild med!!

    SvarSlet
  10. Fine ting du laver til din shop! Og kagerne ser nu heller ikke værst ud, mums siger jeg bare

    SvarSlet
  11. Tusind tak Heidi, ja det der frosting gør altså lige kagerne EKSTRA lækre og indbydende:-)

    Tusind tak Anne:-)

    Mette Kathrine, det kan jeg godt forstå, det er virkelig en fin præmie man kan vinde

    Tusind tak MAria:-)

    Gitte, ja der var nok at gå i gang med, og egentlig er det ret nemt når man lige kommer i gang:-)

    Tak for de søde ord Camilla:-)

    Malene, vi har to voksne fået spist 12 kager på 2 dage... puha det er ikke godt for figuren at bage muffins der smager godt:-)

    Christina, jeg er simpelthen også bare SÅ vild med den metervare... Jeg har lyst til at sy alt muligt i den:-)

    pimp me up, tak for komplimentent til min shop, det varmer:-)

    SvarSlet