torsdag den 28. juli 2011

Tiden er gået i stå hjemme hos os, Sylvester er blevet så syg, og har været det i snart en uge. De sidste 3 døgn har han haft over 40 i feber, og vi må skiftes til at sidde med ham om natten for at han kan sove... Så vi er ved at være nogle blege og trætte forældre der har glemt hvad det vil sige at have sit eget liv.... Puha hvor jeg krydser fingre for han snart bliver rask!
Her til eftermiddag gik jeg en laaang tur med en sovende Sylvester i barnevognen så Kim kunne få et par ekstra timers søvn.
Jeg har været "indespærret" næsten i døgndrift de sidste mange dage, så det var skønt at komme lidt ud!

Amager strand



I morgen skal vi til lægen igen hvis han ikke har fået det bedre....

Nå men vi ses på den anden side damer....:-)

(Jeg har i øvrigt fået noget nyt og helt fantastisk som jeg glæder mig til at vise jer....:-)

6 kommentarer:

  1. Stakkels forældre. Jeg håber, der er bedring i sigte, det lyder tiltrængt. Sikke en cliffhanger du efterlader. Jeg er i hvert fald spændt på at se, hvad du vil vise os.

    SvarSlet
  2. Åhh nej dog. Håber på det bedste og snarlig bedring for jer og lille Sylvester!!

    Kh

    SvarSlet
  3. Håber snart han kommer oven på igen! God bedring med ham - krydser fingre for, at I får lidt søvn i nat...

    SvarSlet
  4. Åh hvor jeg bare føler med jer - vi er så småt ved at være ude på den anden side af en brækket tå og 2 x skoldkopper og en ny tand...på een gang!!!! Så jeg ved præcis hvordan I har det...god bedring med ham og håber at I får lidt hvile alle sammen.
    KNUS

    SvarSlet
  5. God bedring med ham...forhåbentlig får I alle mere søvn i nat:) Er spændt på at se hvad du har fået af lækkert nyt!:)

    SvarSlet
  6. Kender det... Det er så hårdt! God bedring - og ja vi ses på den anden side, for jeg glæder mig til at høre om det fantastiske du har fået! :-)

    SvarSlet