mandag den 18. juli 2011

Travlt med lopper...

Weekenden har stået i "loppernes" tegn:-) Lørdag kørte jeg og Kim en tur ud i det blå, og vi kørte faktisk et godt stykke ind på Sjælland for at besøge en "gammel" kending som i kan læse lidt om her. Lige siden sidst har jeg gået og spekuleret over hvilke skatte der bare lå og ventede på mig:-) Og der var faktisk mange fine sager at komme efter, blandt andet nogle fine gamle ølkasser i træ i rigtig god stand, et lille teakbord, MASSER af porcelæn og en helt ny Weber bordgrill.

Men de allerbedste sager fandt jeg altså søndag, da jeg selv havde en loppebod ved Svanemøllen st. på Østerbro. Her fandt jeg den sejeste blå cykel til Sylvester, og en drinksshaker med NEONPINK låg.. Hvor heldig har man lige lov at være:-)




En ordentlig stak platter... Jeg ved ikke lige hvad de skal endnu, gode forslag modtages gerne...:-)



Hejmmestrikket halstørklæde til 30 kr i SKØNNE farver, haps:-)
Skøn krukke fra Royal Copenhagen i porcelæn. Den er et af mine "dyre" loppefund, jeg gav 70 kroner for den, men den er SÅ fin og i perfekt stand...

Jeg har næsten heller ikke haft tid til at læse alle de dejlige blogs jeg følger med i, så det glæææææder jeg mig til at gøre i aften:-)
Håber i alle har haft ligeså fint sommervejr som vi har:-)

I morgen skal Sylvester på sin første tur i ZOO, mine forældre er her nemlig i nogle dage, så vi skal bare råhygge:-)

4 kommentarer:

  1. Sikke en masse flotte loppefund du har fundet dig..
    Elsker bare den cykel. Den er så fin.
    God læselyst i aften :)
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  2. Ih, hvor ser det skønt ud! Tillykke med Sylvesters nye ged ;)

    SvarSlet
  3. Lækre sager du har fundet! Cyklen er super fed! Er også vild med tørklædets farver – sikke et kup. :-)

    Kh. Tine - detbedstejegved.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Og hvor er talleknerne fine - selv med de fine fine krakeleringer.

    SvarSlet