søndag den 10. juli 2011

Verdens bedste sommerferie...

NØJ hvor er jeg træt (på den gode måde:-)).... Den sidste uge har vi haft den skønneste af den skønneste ferie, og jeg er helt overrasket over hvor mange oplevelser man egentlig kan få på bare 1 uge... Så det hele kommer lidt i etaper:-)
Vi har brugt de fleste dage i sommerhus i Ebeltoft, både alene, og med rigtig gode venner. Vi har grint, leget med vores skønne unger, spist (masser af) god mad, hygget, været krea, været på loppemarked, været længe oppe og dem der ikke ammede  fik sig nogle øller og så har vi ellers bare slappet rigtig meget af:-)

Jeg har sgu lært at hækle:-) YES!!! Nu skal der bare hækles løs, så vi kan få os et nyt sengetæppe:-)
William og Maria


Tilføj billedtekst

friske fisk

Sylvester





Det skønne sommerhus
Beachboy

5 kommentarer:

  1. Det ser virkelig også dejligt ud, hvis man skal dømme udfra billederne.

    SvarSlet
  2. Altid rigtig dejligt med sommerhus ferie - rigtig skønne billeder

    SvarSlet
  3. Sikke dejlige billeder..:) Det lyder som en skøn ferie..
    Vi er også lige landet efter sommerhusferie - skønt som man opladet.. Også selvom det evt. kræver et par lure at komme ovenpå trætheden..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Ja det er sjovt som man nogle gange bliver mere træt af at holde ferie... ;-) måske fordi man kommer ud af det konstante adrenalin-rush og omsider kan mærke kroppen. Og trætheden.

    Sikke nogle skønne billeder - nu glæder jeg mig endnu mere til min egen ferie!

    Kh Maria

    SvarSlet