søndag den 31. juli 2011

Vi holder weekend....

Og jeg har gang i lidt forskellige projekter, både med symaskinen og malerpenslen:-) Det er SKØNT at være igang igen... Jeg glæder mig til at få lavet nogle rigtige kreaindlæg her på bloggen, det er ved at være noget tid siden nemlig!
Indtil da, så kan i se lidt billeder fra vores soveværelse... Det er kun lidt detaljer, der mangler nemlig stadig at blive gjort lidt mere "i stand" derinde:-)

Og så vil jeg altså også gerne lige sige 1000 tak for hver og en kommentar på de sidste par indlæg der mest af alt handlede om en syg lille dreng! Selvom det er dødhårdt med det sygdom, så er det nu også rart at vide at andre har stået i samme situation:-)

RIGTIG GOD SØNDAG:-)




6 kommentarer:

  1. Dejlige billeder ;-) God søndag til dig!

    SvarSlet
  2. De små sneakpeaks ser lækre ud, så jeg glæder mig til at se resten.
    Dejligt sønnen er i bedring igen - det er aldrig sjovt med syge børn.

    Kh

    SvarSlet
  3. Eeeej hvor ser det lækkert ud, jeres soveværelse....blir helt misundelig på de fine smykker:-)
    Knus Malene
    PS. Håber I er ved at være ovenpå igen efter sygdom...??

    SvarSlet
  4. Det ser vel nok dejligt ud - er især med vild med lille smukke blå vase.. Glæder mig til at se hvad du har gang i... :)
    Håber det går bedre med sønnen.. :)
    Kh MorStine...

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder og SMUK, gul bakke, som jeg er ret misundelig over:)

    SvarSlet
  6. Kira, tusind tak og i lige måde:-)

    Mille, ja jeg glæder mig også til at se resten:-) Og ja, det er skønt med en dreng der er lidt mere frisk:-)

    Malen, Tusind tak for de søde ord:-) Vi er heldigvis ved at være på toppen igen, tak for omtanken:-)

    MorStine, Den der blå vase er jeg også helt tosset med, jeg har købt den på et loppemarked for en 20'er..

    Malen, det er jo bare med at komme igang:-) En tur på diskotek og hjem med en bakke under armen, og så en gul spraymaling:-):-)

    SvarSlet