søndag den 28. august 2011

1 års fødselsdag

Der er ikke lang tid til Sylvester bliver 1 år... WAUW hvor er det vildt synes jeg! Selvom jeg ikke kan forstå hvor tiden bliver af, så glæder jeg mig også helt vildt til vi skal fejre ham:-)

Vi får besøg af hans bedsteforældre på selve dagen, og lørdagen efter holder vi endnu en fødselsdag med venner og søskende, skønt:-)

Jeg har været på gaveønskeresearch i dag, og her er hvad jeg er kommet frem til...


Hagesmæk fra Babybjörn, fundet hos www.baby-vest.dk

Hoptimist birdie i gul fundet hos www.stofogstuff.dk, wallsticker fra Ferm Living fundet på www.ferm-living.dk

Ranglebil og Duplo ZOO fundet hos www.denlillebazar.dk


Flowerpot i turkis fundet hos www.designerlys.dk

Tamborin og tallerken fra Sebra fundet hos www.drengeunivers.dk

Juniorsengetøj og guitarpude fra Ferm Living fundet på www.ferm-living.dk

Legetøjskomfur fra Brio i rød, fundet hos www.klodsmajor.dk

Lækker trøje fra det danske mærke FUB, fundet hos www.welovedesign.dk

Gode forslag modtages bestemt også:-)

Jeg ved ikke helt endnu hvad vi selv skal give ham, men det bliver nok i den kedelige afdeling, for vi mangler nemlig også cykelstol og cykelhjelm.... Den slipper man nok ikke afsted med om et par år:-)

flere af gaverne er jo også gode som dåbsgaver, hvis man skulle mangle inspiration til det, ellers kan i se et tidligere indlæg HER hvad Sylvester blandt andet fik i dåbsgave:-)

Nu vil jeg lave mig en kop kaffe, tænde stearinlys og læse blogs til jeg segner:-)

8 kommentarer:

  1. Det ligner nogle rigtig gode ønsker... Jeg er også ved at sammensætte en ønskeseddel til en snarlig 1-årig! Det er sværere denne gang, da lillesøster ikke rigtig mangler noget...(luksusproblem;))

    SvarSlet
  2. rigtig god fødselsdag til din søn :-)
    jeg har et par forslag. som jeg selv har givet min fætter på snart 2 år. :
    brio giraf (stort hit)
    brio hund
    plastik dyr fra ???? ja her har jeg selvfølgelig glemt hvad de hedder men det er dem man i legetøjsbutikker køber enkelvis til ca. 50 kr. stk. min fætter har efterhåden mange og er nogle man jo evt. kan samle på. ved min venindes datter på 9 stadig bruger hendes dyr. og det er faktisk det eneste legetøj hun gider.
    håber du finder nogle gode ønsker selvom jeg bestemt syntes i har mange gode. :)
    og ja bøger er altid et hit. :)
    god aften fra Natasja

    SvarSlet
  3. Gode sager.. Spændende med sådan en stor drengs fødselsdag.. vi fik cykel stol til vores da han blev et, og bøger med hårde sider, og traktor, det er han vild med.. :)

    SvarSlet
  4. Jeg vil helt klart også anbefale dig at ønske schleich dyr...de er nemlig super fede og meget ægte. Lua lærer alle dyr at kende på den måde, vi taler om hvilke der er søde, farlige og hvor de lever!! Det er det legetøj hun bruger aller mest tid på...startede allerede med at samle da hun var helt lille for det er lidt af en investering at få en bredt sortiment!! Kh Kira

    SvarSlet
  5. Hej Mille, ja det kan faktisk være lidt svært, især med legetøj, det er ikke lige til at vide hvad der hitter:-)

    Natasja, Briotingene har han allerede, men de andre lyder som rigti gode forslag, især de der dyr, dem havde jeg helt glemt:-) Og ja, bøger er virkelig et hit, Sylvester har dog en meget mærkelig vane med at spise dem....
    Tusind tak for din kommentar, det er virkelig dejligt med lidt inspiration:-)

    Wunderbar, ja, det bliver en stor dag:-) Og de der bøger med hårde sider er virkelig også et hit, ihvertfald indtil de er gnavet i stykker:-)

    Kira, 1000 tak for inspiration, jeg tror det er de samme dyr som Natasja nævner, de er da vist et MUST!!:-) OG en rigtig god måde at bruge dem til at fortælle historier om, tak for tipppet:-)

    SvarSlet
  6. Jep det er det! De er fuldstændig fantastiske ;-) Lua har lært så meget af de dyr og bruger timer på leg hver dag...

    SvarSlet
  7. Hej...
    Vi ønsker os altid masser af bøger til Holger, det er så lækkert! Især de tossede bøger af Wullfmorgenthaler eller Jakob Martin Strid, de er geniale!!
    Hvad med nogle lækre vinterstøvler??
    Har I en WheelyBug, de er fantastiske!!
    Og ellers bare Duplo og Brio en masse!!

    Håber I får en helt fantastisk dag!! :)

    SvarSlet
  8. Selvom jeg har været fast læser noget tid, er det først nu jeg ser dette indlæg, så måske mit svar kommer lidt for sent :o)
    Jeg vil klart anbefale Bobles dyr - de er simpelthen fantastiske for motorikken. Specielt vil jeg gerne fremhæve krokodillen som både kan bruges som trappe og vippe. Min dreng lærte hurtigt at holde balancen og gå på trin osv. pga. den!
    Vi har efterhånden 5 Bobles dyr og selvom de er lidt pebrede i prisen kan det sagtens svare sig i forhold til hvor meget tid man kan bruge med dem!

    Wheelybug, bøger og Schleich dyr kan også klart anbefales :o)

    Håber det bliver en rigtig god fødselsdag :o)

    SvarSlet