tirsdag den 23. august 2011

Back in business...

TUSIND TAK for jeres søde kommentarer, og "god bedring" ønsker:-) Det varmer ret meget....

Heldigvis slap vi "billigt" denne gang, og min lille trold er frisk igen, og vi har været i vuggestue i dag:-)

Som jeg skrev, så har vi jo været til en del store begivenheder i Jylland, blandt andet barselsbesøg og dåb. Jeg har faktisk selv lavet de fleste af gaverne, og det så ud til at de faldt i god jord:-)

Ranglen er købt i Barn'lil på Frederiksberg, og i kan se den HER også. Jeg så den første gang da jeg var til bloghygge hos Ulla i Rørvig, og synes det er den mest fantastisk lille dims til en baby:-)

En pose med træklodser til Otto og William

En stofslange til Otto

Babybukser til Carl, i kan finde dem HER

Babyhjelm til Carl

Sylvesters farfar har igen været igang  med at lave fine sager, de skal lige "knipses" så de kan blive vist frem....

6 kommentarer:

  1. Dejligt at lillemand er frisk igen! Carl elsker sine bukser og sin hue... Ej, det er jo løgn - han er helt ligeglad men hans mor ELSKER det :-) Og vi ønsker os også alt det andet du kan...!!

    SvarSlet
  2. Du laver så flotte sager søde!!! Det ser meget gennemført ud!

    SvarSlet
  3. Ej en kramme-slange, dem laver jeg også ALTID i barselsgaver!!

    SvarSlet
  4. De er bare så pokkers lækre dine ting. Enhver mor må da være tosse-glad for gaver fra dig :)
    En af dine überlækre hjelme står i hvert fald på ønskelisten herhjemme hvis det nogensinde bliver til.

    Kh

    SvarSlet
  5. Det hele ser bare så lækkert ud! Jeg elsker den slange! Jeg har selv et mønster, men det vil helt sikker ikke blive det samme!

    SvarSlet
  6. Louise, pas på med hvad du ønsker:-)!!!!

    Mille, 1000 tak for de søde ord:-)

    Mic, jeg har faktisk allerede klippet stoffet så Sylvester også kan få en:-) Det er jo nærmest uundværligt med sådan en kramme-slange:-)

    Anne, du siger bare til:-)Det kan ihvertfald varmt anbefales at få familieforøgelse:-)

    Sarah, tusind tak for de søde ord, til slangen har jeg brugt nogle rester jeg havde, så det er jo bare med at lægge det op og se hvad der passer sammen:-)

    SvarSlet