søndag den 21. august 2011

Home sweet home...

Vi har haft en FANTASTISK jyllandstur... Det er det nu faktisk altid når vi er afsted, men denne gang har det været noget helt særligt. Det var nemlig første gang jeg skulle se min venindes dejlige lille søn, Carl. Og ikke nok med det, så var vi til dejlige Ottos barnedåb i dag også.
Men tænk engang, Sylvester er blevet så syg igen, han vågnede op med feber i morges og det er kun blevet værre i løbet af dagen:-( ØV
Så her er et ultrakort indlæg, hvor jeg lige vil vise de første sko til min lille prut, selvom det nu faktisk er hjemmesko:-)



Der kommer til at gå nogle dage før i hører noget fra mig igen, for nu er det Sylvester der skal have min fulde opmærksoomhed...

9 kommentarer:

  1. Åh nej da, ikke nu igen... Sådan er det at starte i vuggestue!

    SvarSlet
  2. Super søde sko! :-) god bedring med Sylvester...

    SvarSlet
  3. Jeg elsker de sko!! De er så mega seje! :) God bedring med det lille pus.

    diary.dk

    SvarSlet
  4. De sko havde jeg også til min pige i sølv så fine ! Jeg har ikk min datter i pasning, hun er to år og har kun været syg da vi forsøgte os med vuggestue .. Børn er jo faneme syge 60 procent af tiden når de passes ude , det er top skod !!!!! Mindre sygdom i dagpleje dog ;-) .. Håber Sylvester er frisk i morgen ;-)

    SvarSlet
  5. Åh nej stakkels Sylvester og stakkels dig. Det er altså hårdt med al den sygdom ... Rigtig god bedring med ham :-)

    SvarSlet
  6. Øv, rigtig go' bedring med din lille gut!
    Sådan et par futter har begge mine unger også brugt som deres første "sko" :)

    SvarSlet