onsdag den 24. august 2011

Jylland, igen!

I lørdags var vi i ZOO udenfor Herning. Vi var afsted med en stor flok venner og børn, og det var simpelthen en fantastisk dag:-) Sylvester fik både klappet en ged og hoppet i hoppepuder med sin far... Vi spiste madpakker, slog en milliard hveps ihjel og så søløverne få mad!



På vej hjem igen... Jeg bliver altså aldrig træt af at se storebæltsbroen komme nærmere og nærmere... Og især til jul, når der er små juletræer på toppen, ihhh jeg glæder mig allerede:-)

8 kommentarer:

  1. iihhh har i været i havnstrup dyrepark, der er bare skønt for de små!!

    SvarSlet
  2. Hej Mic, Ja!! HAvnstrup dyrepark, tak for det, jeg kunne ikke lige huske hvad det hed:-) Og det er virkelig det mest geniale sted for børn... Meget federe end ZOO her i Kbh, ihvertfald når man har en helt bette en...

    SvarSlet
  3. Jeg syns bare vi har sindsygt mange hvepse i år...

    SvarSlet
  4. Uhh der elsker vi også at komme. Det er så hyggeligt.
    Dejlige billeder. Jeg er også dybt fascineret af broen når den sådan tårner sig op.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  5. Lige meget hvor mange gange, jeg efterhånden har kørt over den bro, så synes jeg stadig, at den er imponerende! Og juletræerne er jeg også stor fan af:)

    SvarSlet
  6. Jylland er skøn!
    Jeg har meldt mig som fast læser af din blog - måske har du lyst til at gøre det samme?
    http://boliglicious.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Så har du nærmest været herude ved mig;)
    Vi har også brugt Haunstrup en del gange i sommer (og har også været pivtrætte af hvepsene) Karoline elsker det genkendelige og at det er så overskueligt..
    Og ja den bro - imponerende og fin.. Bare jeg ikke selv kører er jeg glad;)
    KH Anne

    SvarSlet
  8. Binemor, ja det var HELT sindsygt så mange hvepse der var helt ude på landet:-)

    Heidi, vi havde simpelthen også bare den hyggeligste dag:-)

    Anne, der er ikke lang tid til juletræerne.... Det er så hyggeligt:-)

    Biliglicious, velkommen til:-) Jeg bliver altid så glad over nye læsere:-)

    Anne, Tænk engang at du bor lige i nærheden af Haunstrup:-) Jeg vidste ikke engang at den by fandtes før vi var der:-) Men sikke et skønt sted altså!

    SvarSlet