søndag den 7. august 2011

Mere shop og photochallenge

Jeg har lavet en stribet taske, og den er allerede i shoppen, men du kan se lidt af den her...




Dagens PHOTOCHALLENGE er "something new"

Og det må man sige at mine leopardConverse er.... Lige siden jeg så dem HER hos Ulla, har jeg drømt om dem, og ved i hvad, hun har været SÅ sød at købe et par til mig og sende fra Tyskland... Det er dælme en tjeneste der vil noget:-) Nu er jeg faktisk en lille smule glad for at det er dårligt vejr i dag, for så kan jeg ENDELIG få dem luftet:-)

13 kommentarer:

  1. Uff, du frister med de striber ;) De er vildt fede dine sneaks.

    SvarSlet
  2. Wauw for nogle sko : ) Skal da lige ind og tjecke din shop ud : )

    SvarSlet
  3. Uh...elsker striber:) Og fine sko du har fået skaffet dig:)

    SvarSlet
  4. Lækkerier du viser!
    Tasken ser virkelig flot ud og leo all star kan jeg godt forstå du er glad for;)

    Kh

    SvarSlet
  5. Skøn taske og skønne sko. God kombi med striberne og den neon-orange

    SvarSlet
  6. Ka´meget godt li den taske der!

    SvarSlet
  7. Ih hvor er jeg glad for jeres søde kommentarer, det gør mig meget glad, tak for det:-)

    SvarSlet
  8. Super fed taske - og sko!

    SvarSlet
  9. Ej Ninna... Hold kæft (undskyld mig ;0)) en fed shopper!!!

    Krammer

    SvarSlet
  10. Hold op hvor er i altså søde:-) TAK:-)

    SvarSlet
  11. Det er sådan en fin taske, må jeg spørge om hvor du har købt det neon orange bånd?
    Og en dejlig blog iøvrigt også ;0)

    SvarSlet