tirsdag den 2. august 2011

Patchwork og mere soveværelse

Jeg blev helt inspireret til at lave patchwork, da jeg så  det her indlæg hos Anne. Jeg har også bare fundet alle mine Libertyrester frem og klippet løs! Jeg ved ikke hvad det skal blive til endnu, det kommer an på hvad tålmodigheden rækker til.... Men det kunne nu være sindsygt fedt med et giga sengetæppe...


Her er lige et soveværelsebillede mere, maleriet har jeg selv lavet, og det er kun lige kommet op på væggen efter at være udstillet i flere måneder. Det blev ikke solgt, men jeg tror nu egentlig også jeg bliver ret glad for det selv.... ( I kan se flere malerier HER)
Spejlet er faktisk en gammel billedramme jeg har spraymalet sort (eller det vil sige, at min svigerfar faktisk gjorde det for mig, for jeg var højgravid på det tidspunkt.. ) Jeg har fået en glarmester til at lave et spejl der passer i størrelsen, og det var  faktisk ret billigt!



Sidste soveværelsebillede i denne omgang... Mit fine teakbord som jeg har loppet til nærmest ingen penge. Jeg købte det med en MASSE andet til en samlet pris...
Jeg har kun malet overfladen, synes nemlig det er så fint i teak, men overfladen var meget grim og misfarvet desværre...

Er i på stranden i dag? Jeg ville ihvertfald gerne, men jeg synes faktisk det er for varmt for Sylvester her i middagssolen... Men måske det også er meget godt, jeg har nemlig kun min "gravidbadedragt" og den er ikke et kønt syn vil jeg lige sige:-)

8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et flot maleri!!! Sikke evner :)

    SvarSlet
  2. Du er da allerede kommet en del længere end i går! Sådan:)

    SvarSlet
  3. Ih hvor fint med den malede plade på teak-bordet! Måske man lige skulle lede efter teak møbler med skadet overflade og gøre dig kunsten efter :) Super god ide!

    SvarSlet
  4. Tak for kigget.
    Er helt vild med dine billeder. De er rigtig flotte.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  5. Du kommer til at få det smukkeste sengetæppe, hvis tålmodigheden holder. En pude ville også være flot i de lækre stoffer, du har samlet. Aldrig...ALDRIG...smide stofrester ud. Der er altid et eller andet klippe-kliste-projekt at bruge det til. Og hvad kan jeg sige: Elsker teak og rådyr - fede billeder!

    SvarSlet
  6. Ha ha... uhh graviditetsbadedragt det er da bare ALT for frækt ;0). Jeg har være lige ved at hoppe i min, man valgt et par shorts i stedet for.

    Ej hvor er bordet bare blevet fint :0).

    Jeg håber at vi snakker lidt mere i dag :0).

    Kram

    SvarSlet
  7. Mette Ravn: Ja jeg vil også VIRKELIG gerne have sådan et sengetæppe, så indtil videre satser jeg på det...Men det bliver nok ikke i år det bliver færdigt så:-)

    Maria, jeg har lige prøvet at ringe til dig!!! Ja graviditetsbadedragt er bare lige sagen... især når det snart er et år siden man var gravid!!!!:-)

    SvarSlet