onsdag den 3. august 2011

Photochallenge 2 og 3

Her kommer lige billederne som egentlig skulle være vist i går....
Og sikke dejligt at kunne lege modeblogger lidt:-)

Her er hvad jeg er hoppet i i dag...

Cardigan fra Designers Remix, Maxikjole fra H&M

Taske fra See by Chloé, lige til at tage over skulderen.... og min ynglingstaske lige for tiden!

Mine totalt slidte og VIRKELIG ynglings sandaler fra Steve Madden, købt i NY for mange år siden. De har fået nye såler på så mange gange, at de faktisk ikke kan mere, så de bliver virkelig sparret... (Neglelak er Chanel "orange fizz")

Og nu til denne dags challenge som er "SKYER". Billedet er taget ud af vinduet i vores spisestue! Nogengange er det altså bare fedt at bo på toppen:-)


6 kommentarer:

  1. Wauw for en lækker taske..
    Fint sky billede : )

    SvarSlet
  2. Ja, skøn taske. Der fik du mig lige med på foto legen ;)

    SvarSlet
  3. Tusind tak sine:-)

    Tak Maria:-) Jeg håbede sådan du også hoppede med på legen, glæder mig til at se hvad du får knipset:-)

    SvarSlet
  4. Åhhhhhh!!!! (til det hele!) Især de der guldsko. Eiii hvor ville jeg gerne stikke mine fusser i dem...

    SvarSlet
  5. Lækker lækker taske:)

    SvarSlet
  6. Loppelækkerier, du kan tro jeg også er glad for de sandaler, de kommer kun på en sjælden gang så de måske kan klare næste sommer også:-)

    TAK Anne:-)

    SvarSlet