lørdag den 6. august 2011

Photochallenge day 6, childhood memory

Hmmm den var værre... Men hvis jeg skal være helt ærlig, så er det her billede faktisk ret rammende på titlen af dagens challenge.... men jeg havde nu ALDRIG troet at jeg skulle dele det på www!!!!
Billedet er fra den juleaften hvor jeg fik Barbiekøkkenet og havde min første og eneste korthårsfrisure nogensinde... (jeg INSISTEREDE på at få karseklip med tot i nakken!!!!, ja jeg har ingen kommentarer til dette)
Det var også den jul hvor hver og en i familien fik en mandelgave, fordi sådan var min mormor nemlig:-)


Så her har i mig i festkjole, karseklip og med 80'er mor og søstre på vej rundt om juletræet....

6 kommentarer:

  1. Sejt du viser frisuren frem. Vi har vel alle haft vore dårlige hår-ideer. Jeg har i hvert fald ;)

    SvarSlet
  2. Wow- sej frisure!
    På tysk kalder man det "Vokuhila", det står for "vorne kurz, hinten lang", (foran kort, bagved lang)...

    SvarSlet
  3. Fantastisk fru Schou! Skønt at se både karseklipningen og 80'er mor;)

    SvarSlet
  4. Hahahahaha.... FANTASTISK!! Jeg troede ikke, at der var andre end mig, som havde haft karsehår med TOT i nakken (for det hed det jo!) Partners in bad hair ;o)

    SvarSlet
  5. Ha ha ha ha ha Vokuhila... Den har jeg alligevel aldrig hørt før:-) Men sikke et sejt navn til en topsej frisure:-)
    Og loppelækkerier, jeg er på en måde glad for at jeg nu har en partner in bad hair:-) Puha, så var jeg ikke den eneste der synes at det engang var den flotteste frisure man kunne få:-)

    SvarSlet
  6. Hahahahaha, jojo :D

    SvarSlet