torsdag den 4. august 2011

Photochallenge nr 4, ynglingsfarve

Hmmmm jeg har ikke ynglingsfarve, jeg har ynglingsFARVER.... Men det skifter lidt! For noget tid siden lavede jeg et indlæg om ynglingsfarve NUMERO UNO, og ja, det er Pink:-)
Meeeeen nu er jeg faktisk gået hen og blevet ret vild med en gammel kending.. nemlig ORANGE

Cardigan fra COS

Min nøglesnor, som du kan finde HER
Kasse fra HAY


Rostiskål i orange, viskestykke fra HAY
Lidt orange fra mit hjem...

I øvrigt så bliver jeg ALDRIG ALDRIG træt af grå... Men det kræver vist sit eget indlæg, for jeg er faktisk i chok over HVOR meget gråt tøj jeg har....

Nyder i solen?:-)

3 kommentarer:

  1. Uhh orange har også en særlig plads her. Lækre billeder :)

    Kh

    SvarSlet
  2. Du får i hvert fald orange til at se meget lækkert ud;)
    Så deler vi samme klædeskab måske? Mit er i hvert fald meget gråt i alle dets nuancer...

    SvarSlet
  3. Orange er også en flot farve, men jeg tror faktisk ikke, at jeg har et eneste stykke orange tøj. Men jeg har en del orange Rosti!
    Smuk cardi.

    SvarSlet