tirsdag den 16. august 2011

Se min kjole

Som jeg har syet på min nye symaskine:-)
Uden at lyde alt for overskudsagtig, så syede jeg den mens Sylvester sov til middag i dag. Mønstret er lavet ud fra et t-shirt grundform og en cardigan, hvor jeg synes ærmerne er lige i skabet:-) Selvom jeg ikke har en overlocker og/eller en dæksømsmaskine, så er den helt ok på vrangen også:-)
Ja, jeg synes jo ikke man kan have for meget gråt tøj eller for mange kjoler....
(Den næste jeg skal lave, skal have rigtig meget mere puf på ærmerne, og højst sandsynligt skal den være stribet....)
Jeg holder en lille pause, vi tager nemlig til Jylland torsdag morgen på en forlænget weekend.
Ha' det dejligt:-)



14 kommentarer:

  1. Nej, hvor er den lækker! Er det isoli? Og hvorfor er det lige, at jeg igen ikke får en statusopdatering fra din side? Jeg lagde først lige mærke til dit indlæg via facebook. Har du bemærket, om der er noget galt?

    SvarSlet
  2. Den er bare super lækker!!! Ih og nej man kan aldrig få nok gråt.

    Og ligesom den anden A så jeg det først her til morgen via facebook.

    God tur!!

    SvarSlet
  3. Tusind tak for jeres søde kommentarer:-)
    Det er da lidt mærkeligt at i ikke kan se det, jeg har prøvet udgive indlægget igen, måske det hjælper....

    SvarSlet
  4. Du er bare så mega sej... Den er vildt fin!!!

    SvarSlet
  5. Tak søde:-) Sylvester skal være alene i en times tid i vuggeren i dag, så der får du nok lige et opkald fra mig:-)

    SvarSlet
  6. Uanset hvad, så ER det overskudsagtigt og kjolen er super lækker. Godt syet!

    SvarSlet
  7. sejt, den er super fin! Og rigtig godt syet :D

    SvarSlet
  8. Wow den er bare lækker! Så fin og jeg elsker også grå;)

    SvarSlet
  9. Hvad er det mon for noget fint stof den er lavet i?! :) Mia

    SvarSlet
  10. Rigtig fin og lige dig synes jeg :) Altså hvis man kan tillade sig at sige det, når man kun kender dig via blogland og forårsmarked :)

    SvarSlet
  11. Wauw, hvem der bare lige kunne smække sådan en sammen.

    SvarSlet
  12. Den ser godt nok super fin ud! Hvad er det for noget stof?

    SvarSlet
  13. Ej i er bare totalt søde altså:-) Det varmer SÅ meget med de kommentarer altså!!
    Det er bare gråmeleret isoli fra stof og stil, så ikke noget hokus pokus der:-) Det er lidt kraftigt og strækker ikke vildt meget, det har derfor været helt fint at sy på en alm symaskine (ellers er jeg sådan lidt af en perfektionist på det område, og vil gerne have en pæn vrang også!!)
    O
    g blomsterpige aka Kathrine, man kan SAGTENS sige det lige er mig, for det er det nemlig, jeg har en stor kærlighed til gråt joggintøj, uanset udformning...:-)

    Jeg overvejer at lave på bestilling, så kontakt mig hvis det kunne have interesse...

    :-) Rigtig god onsdag aften damer...

    SvarSlet