onsdag den 14. september 2011

1 års fødselsdag # 1

Jeg er på vej ud af døren, men kan lige nå at vise lidt billedspam fra en fantastisk fødselsdag i går:-)
TAK for de mange søde hilsner, det varmer rigtig meget;-)

Min lille dreng blev fejret i stor stil af 2 hold bedsteforældre, vi fik lagkage, gaver og masser af hygge:-)



Min mor har lavet en meget fin bog til Sylvester

Jeg fik skam også gaver....:-)




En lille dreng der er ved at være lidt træt!



Der var nok at se til for Sylvester, med gaveoppakning, han er en heldig lille dreng:-) Jeg viser de mange fine gaver frem i et senere indlæg!

12 kommentarer:

  1. Århhhh hvor ser det hyggeligt! Jeg synes at han er blevet stor. Han ligner jo en "rigtig" dreng nu - hvis du forstår ;0) og sikke alt det hår. Ihh jeg glæder mig til weekenden. Det bliver SÅ godt!

    Altså jeg bliver nødt til at spørge. Hvordan kan det være at der er en pakke julelys i baggrunden? :0).

    KRAMMER

    SvarSlet
  2. Tillykke tillykke til seje sylvester!! sikke mange lækre gaver og kage han har fået, det må ha været en skøn dag!! (og øv øv hvor blir de bare store ALT for hurtigt!!)

    SvarSlet
  3. Stort tilllykke med ham!
    Hvad var der i din gave ??? ;)

    SvarSlet
  4. Ja Dorte, det må du nok sige:-)

    Maria, ja der er sket SÅ meget de sidste par måneder, og han er nemlig en "rigtig" dreng nu, ikke mere baby! OG han har jo en prægtig manke efterhånden:-):-) He he julelysene er til fødselsdagstoget:-) Min mor havde dem, jeg har altså ikke lige sådan nogle til at ligge i gemmerne:-)

    Tusind tak Mic, det er skrækkeligt som tiden går, bare tiden kunne stå lidt stille engang imellem:-)Det var virkelig en skøn dag, men også lidt vemodigt, jeg kunne ikke lade være med at tænke på dagen for et år siden, hvor han kom til verden:-)

    Tusind tak Mette:-) Jeg fik nogle lysestager som min svigerfar selv har lavet, de er drejet i træ, og de fortjener sit "eget" indlæg, så de skal nok blive vist frem, de er nemlig meget smukke:-)

    SvarSlet
  5. Kæmpe tillykke med den allerførste fødselsdag - Så stort. Super skønne billeder - ser ud som om han havde det vildt sjovt :-)

    SvarSlet
  6. Ser ud til at have været en rigtig dejlig fødelsdag - tillykke med din 'store' dreng :-)

    Jeg har tildelt dig en blogaward, som du kan læse mere om her: http://200procent.blogspot.com/2011/09/forsinket-tak-for-blogawarden.html

    Rigtig god aften!
    Kh Bebe

    SvarSlet
  7. hvor er han kær! Tillykke med den store dag! kh C

    SvarSlet
  8. Tillykke med den dejlige dreng.

    SvarSlet
  9. Tusind tak Bettina, og ja, han nød sin dag i fulde dreg:-)

    Tusind tak Bebe, ih hvor er jeg glad for den award, 1000 tak for den:-)

    Christina, tak for de søde ord:-)

    Tusind tak Malene:-)

    SvarSlet
  10. Synes lige jeg ville sige tak for tørklædet jeg købte af dig på Trendsales - jeg er vild med det!

    SvarSlet
  11. Det er bare så vildt og stort at det ikke er til at forstå når de remmer det første år... Stort stort tillykke med ham. lækker bog han har fået. så sjov ide.

    SvarSlet