onsdag den 7. september 2011

Boots

Her kommer lige et lille inspirationsindlæg til vinterens støvler... Jeg synes simpelthen der er så mange fine støvler, både i den praktiske kategori, men så sandelig også i den mere upraktiske:-) Flere af dem er vist nok drømmer der aldrig bliver til virkelighed, men der også nogle der prismæssigt er til at komme i nærheden af for os almindeligt dødelige:-)

Bikerboots i 2 prisklasser, dem til højre er fra www.bianco.com, og dem til venstre er fra Jimmy Choo, fundet på www.net-a-porter.com, Biancostøvlerne er super fine til prisen, de koster 800 kr.

SUPER lækre støvler med kilehæl fra Jill Sander fundet på www.net-a-porter.com (gider ikke skrive hvad de koster....) Funky neonpink Hunter gummistøvler, også fundet på www.net-a-porter.com

Retrolook, til højre er det støvler fra Michael Kors, fundet på www.net-a-porter.com og til venstre er det kernelæderstøvler fra Ganni fundet på www.youheshe.com

To par virkelig skønne støvler med kilehæl i hvert sit look. Begge er fra www.zara.com (jeg drømmer især om de grå!!)
Håber i kan blive lidt inspireret, der er virkelig nok af skønne støvler i denne sæson, og til alle priser, jeg synes især Zara har mange fine på deres netshop til rigtig gode priser. Jeg tror ihvertfald at mine støvler bliver derfra:-)

Rigtig god onsdag til jer:-)

7 kommentarer:

  1. Eeeej altså fru Schou hvor er det bare lækkerier du viser der... Jeg kunne sådan cirka eje dem allesammen;)

    SvarSlet
  2. Ojojoj... trængte netop til inspiration til vinterens støvler. Når man kun har råd til et enkelt par så bliver det noget med at kombinere det lækre og praktiske.
    Så mange tak, lækre sager du har fundet.

    Kh

    SvarSlet
  3. Anne - kan så meget godt følge dig;) og sige så er vi to;)

    SvarSlet
  4. Ja det er MEGA svært at vælge:-) Jeg har lidt en krise, for jeg vil nemlig gerne have BÅDE de grå fra Zara og et par bikerboots.... ÅH livet er svært sommetider:-)

    SvarSlet
  5. Jeg trænger egentlig ikke til nye men man får altid lyst, når man ser det nye udvalg.

    SvarSlet
  6. Jeg trænger til nyt fodtøj!
    Men plejer at blive helt afhængig af designet fra BilliBi :)
    Så mon ikke det bliver sådan et par igen i år....?!

    SvarSlet
  7. Jeg er vild med dem fra Ganni... Uhmmm får helt lyst til at hoppe i et par leggings, en kæmpe stor og lækker strik og så støvlerne.

    Dem må jeg lige ind og kigge nærmere på :0).

    SvarSlet