søndag den 25. september 2011

Drengeværelse


Sylvesters værelse er ikke særlig stort, og der er mange ting jeg godt kunne tænke mig at lave derinde, men det fungerer også fint som det er nu! Men lidt tapet på væggene og væk med det store skrummel af et puslebord ville være fint:-)
Her er lidt billedspam...


Alfabetprintet har jeg downloadet gratis her http://herligheder.blogspot.com/p/diy.html










Jeg håber i nyder jeres søndag:-)
Jeg har lidt ondt i knolden ovenpå middag med gode venner og god vin i går aftes, så jeg glæder mig til at se Borgen og så hoppe i dynerne bagefter:-)
Og tak til min gode ven Mikkel for fantastisk vejr i dag på hans fødselsdag... det er vi rigtig glade for, bare dem der har fødselsdag i morgen har været ligeså artige:-)

11 kommentarer:

  1. Sikke et fint værelse! Fine billeder med tapet og masking tape:-)

    SvarSlet
  2. Jeg stemmer i-et dejlig værelse med flere fine detaljer:-)

    SvarSlet
  3. Lækkert mums altså! Elsker de tre fine billeder, du selv har lavet ;)

    SvarSlet
  4. Skønt værelse. Det har en rigtig dejlig atmosfære ser det ud til. Og so de andre skriver: fine fine billeder. Er det neonfarvet masking tape, og i så fald, må jeg spørge hvor du har købt det?

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  5. Ohhh et lækkert drengeværelse - tak for rundturen. Elsker sådanne rundture i folk´s hjem :-)

    SvarSlet
  6. Jeg synes, hans værelse er vildt hyggeligt, bl.a. fordi det ikke er så stort:)

    SvarSlet
  7. Tak, hvor er i da søde med de fine komplimenter:-)

    Mette, det er faktisk ikke masking tape jeg har brugt, men grossgrainbånd i neonpink, du kan også se billederne i det her indlæg http://fruschou.blogspot.com/2011/02/krea-weekend.html, men man kan jo sagtens bruge masking tape:-) (båndet har jeg købt i en lille hobbybiks her på Amager)

    SvarSlet
  8. Jeg er enig. Fine detaljer. Et rigtig drengeværelse.

    SvarSlet
  9. Rigtig fint værelse! Jeg tror faktisk min Pelles værelse er endnu mindre. Men et lille værelse kan sagtens være hyggeligt :-)

    SvarSlet
  10. Sikke et fint værelse, fyldt med lækre ting. Er helt tosset med billedet med bokstaverne, hvor har du købt det, hvis jeg må spørge?
    /Maria

    SvarSlet
  11. Tusind tak for din søde kommentar Maria, jeg har faktisk fået printet kvit og frit, eller det vil sige, downloadet det gratis her http://herligheder.blogspot.com/p/diy.html og selv printet ud på A3, den er også i pigefarver:-)

    SvarSlet