søndag den 18. september 2011

fødselsdag # 2 og give away

I går holdte vi mere fødselsdag for Sylvester, vi havde besøg af Sylvesters mostre og de dejligste venner:-) TAK for en dejlig dag!
Lad mig bare sige det som det er, Sylvester kan godt lide at blive fejret og få gaver:-) (svært at gætte hvem han har det fra, især det med gaverne:-))





Og som lovet, ville jeg udtrække en vinder af min lille weekend give-away, og det blev Laura med bloggen Busters mors verden, stort tillykke Laura, vil du sende mig din adresse på ninnarahbek@gmail.com, så sender jeg din præmie afsted til dig i morgen:-)

Nu vil jeg smække stængerne op i sofaen og slappe af ovenpå en hyggelig, men også lidt hård weekend:-)
Rigtig god søndag

8 kommentarer:

  1. Hehe, der ser ud til at have været gang i den :) Lækkert. Er også selv ret begejstret for gaver! Elsker at holde fødselsdag over flere dage og sådan ligesom øge tiden hvor man får gaver ;)

    Kh

    SvarSlet
  2. Ih tillykke! Hvor ser det bare hyggeligt ud :)

    Knus Katrine

    SvarSlet
  3. Tillykke med ham og ros til Sylvester for i så ung en alder at have helt styr på glæden ved gaver og udpakning af disse ;o)

    SvarSlet
  4. Skønne billeder...der er fart på. Tillykke med ham...og til Laura ;o)

    SvarSlet
  5. Liv og glade dage. Herlige billeder.

    SvarSlet
  6. Heldig gut ham Sylvester - sådan at blive fejret ad flere omgange.
    Det ser ud til han soler sig som festens midtpunkt ;-)

    SvarSlet
  7. Tak for en dejlig dejlig weekend!!! Det var SÅÅÅÅÅÅ hyggeligt!!! Jeg savner jer allerede!!!

    Jeg har ellers spændende nyheder, men det får du lige over sms ;0).

    Kram

    SvarSlet
  8. Dejlige billeder og en skøn lille fyr. Stort tillykke!

    SvarSlet