mandag den 26. september 2011

Husmodel

Er hvad Sylvester åbenbart var i går.... I hjemmesy/strik fra top til tå (strikken kan jeg dog ikke selv tage æren for, det er min søde mor der kan sådan noget!)

Ja, man bliver jo aldrig træt af at se billeder af sine egne børn.... Men der har godt nok været mange af ham på bloggen her på det sidste:-) MEN jeg brygger på nyt til Shoppen, så følg lige med:-)
(Bukserne og lignende hjelm Sylvester har på, kan i øvrigt også købes på shoppen, altså nogen magen til ikk...!!!:-)


10 kommentarer:

  1. Det er en skøn lille husmodel med en fin garderobe.

    Er det kun små størrelser du syer?

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  2. ih, en lille kær mand i de fineste hjemmegjorte syslerier:-) Er ret pjattet med den quiltede hue/hjelm.

    SvarSlet
  3. Tak for din søde kommentar på min blog, du skal være hjertens velkommen...;) jeg læser også med her hos dig...
    Fin lille model og syntes især hjelmen er skøn...
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
  4. Mette, jeg syr som udgangspunkt kun til str. 3 år, men skriv endelig en mail til mig på ninnarahbek@gmail.com hvis du har tanker om noget andet:-)

    Tusind tak Geertsen:-) Det er en fin lille efterårshjelm...

    Selv tak Maja, og velkommen hertil også:-)

    SvarSlet
  5. Han er så fin din lille Sylvester, han ser ud til at synes det er meget hyggeligt at være mors mønstermodel.
    Hjelmen er jo genial nu hvor efteråret står for dagen.

    SvarSlet
  6. Ih - det føles bare rart at man kan klæde sit barn på fra top til tå i hjemmegjort - så føler man sig rigtig som en overskuds husmor:-)
    Fin hat:-)

    SvarSlet
  7. Uh noget lækkert hjemmebikseri han er kommet i! Særlig huen og strikken er lige mig! Mums!

    SvarSlet
  8. Hvor er han altså en lækker dreng .. elsker det frække udtryk bag de store øjne.. :-) Kh C

    SvarSlet
  9. Tusind tak Helle, jeg tror også han har indset at det ikke nytter noget at stritte imod:-)

    Christina, det er nemlig lidt overskudsagtigt, helt i hjemmegjort, det er heller ikke tit det sker:-)

    Tusind tak Kathrine:-)

    TUSIND tak Christina, man bliver jo aldrig træt af at høre rosende ord om sit afkom:-):-)

    SvarSlet