søndag den 11. september 2011

Klip klip

Nå, hvis der er nogen der ikke skulle have opdaget det, så har Sylvester fødselsdag om lidt:-) Faktisk på tirsdag... Så jeg laver pynt til anledningen! Egentlig ville jeg lave flagranker i stof, men det er altså ikke lige blevet til mere end ved tanken, så her er hvad det kunne blive til:-)



Jeg elsker at lave papirklip i alle afskygninger, collager, kort, pynt osv... Gør du også det? Jeg har lavet nogle "papir/krea-pakker" som jeg sætter til salg senere i dag på bloggen, så følg endelig med:-)

(Uglecollagen kan du se i andre udgaver HER, og det smukke broderi til Sylvester, har den meget talentfulde Asli lavet)

5 kommentarer:

  1. Ej hvor den fin og festlig - den gode idé bliver lige noteret bag øret :)

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig fin! Og flotte farver, du har lavet den i:)

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint og festligt.

    SvarSlet
  4. Fine klipperier Ninna - det behøver jo ikke altid være så "ordinært", så jeg synes da dit påhit er mindst ligeså fint som fødselsdagsflag :-)

    SvarSlet
  5. De er virkelig fine - jeg har gang i næsten samme projekt med symaskine og papir. Herhjemme er der nemlig 3 års (pige) fødselsdag torsdag :)

    SvarSlet