søndag den 4. september 2011

Life is good...


Vi har haft en fantastisk weekend:-) Kim og jeg var til fest i går, alene, for første gang i MEGET lang tid! Det var SÅ fedt, og Sylvester blev passet af mine forældre hjemme hos min morfar som bor på Frederiksberg. Så vi har rigtig været afsted som i "gamle dage", sent hjem og op med ondt i hovedet:-)

Og sikke et sus i maven af glæde, når man så henter den lille trold igen, NØJ det var godt at få ham hjem igen:-)

Jeg håber i har nydt jeres weekend ligeså meget, og ikke mindst det dejlige sommervejr:-)

Klar til party:-)


hjemme igen

"Se kameraet"

Et godt køb er havnet hos mig:-)

13 kommentarer:

  1. Smukke Ninna for pokker da!!
    Dejligt at høre I lige havde en fantastisk aften uden den lille S. Og skønt det bare er lykken at se ham igen :)

    Kh

    SvarSlet
  2. Blev helt glad af at læse dit indlæg, fordi man kan fornemme, at du er glad:) Det lyder som en god weekend!

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare smuk, altså! Dejligt I havde en helt fantastisk aften! Din glæde smitter:)

    SvarSlet
  4. Du stråler jo. Lige til at blive glad af. Hvad har du mon købt?

    SvarSlet
  5. Sikke fin du er - ser godt ud;)
    OG hvor lyder det bare som en skøn aften.. Det er altså guld værd en gang i mellem..:)
    Nyd resten af søndagen..
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Alt hos Nue er lækkert, mon dit køb er noget af det, du har på? Dejligt indlæg om en forrygende weekend, det lyder rigtig hyggeligt.

    SvarSlet
  7. Dejligt at være ude og dejlig unge at komme hjem til igen. Lyder og ser bare dejligt ud;-)

    SvarSlet
  8. Ej jeg bliver skisme da helt rød i kinderne:-) Tak for de søde ord:-) Vi har nydt det sidste af weekenden, og nu skal jeg i seng (altså når jeg lige har været omkring i blogland:-))
    Det er skoene jeg har på, der er mit nye køb, jeg får lige taget et bedre billede af dem, og ja, Nué er nok i top 5 af lækre butikker i Kbh:-)
    God søndag damer:-)

    SvarSlet
  9. Kan kun alt for godt forstå din glæde - vi har også føjtet denne weekend, det er virkelig et hit! :-)

    SvarSlet
  10. det er enhver mors ret at komme ud og lade batterierne op. Og det er faktisk så skønt at savne sine nogen - og sundt.

    SvarSlet
  11. Dorte, det er nemlig et stort hit at komme lidt:-)

    Christina, det er dejligt at savne, og gensynsglæden er det hele værd:-)

    SvarSlet
  12. Lyder som en skøn weekend - gensynsglæde er dejligt og det er også godt at mærke savnet engang imellem :o)

    Måske du har lyst til at deltage i min give away?
    http://mormedmegetmere.blogspot.com/2011/08/en-lykkeligheds-give-away-o.html

    SvarSlet
  13. Du for lækker lækker lækker lækker ;0).

    SvarSlet