fredag den 30. september 2011

Noget HELT nyt..

Jeg har prøvet noget helt nyt, på min egen krop så at sige.... Og det er faktisk lidt grænseoverskridende at lave det her indlæg om det, men i al beskedenhed, så synes jeg at det er blevet så fint at jeg gerne viser frem... Nå, havd kan det mon være:-)
Min gode veninde er ekspert i al der har med beauty at gøre, og hun spurgte om hun måtte bruge mig som model til et kursus i eyelashextension! Jo jo da... Jeg vidste faktisk ikke helt hvad det var! Men er det ret vildt faktisk, det er kunstige øjenvipper, hvor hver enkelt vippe er limet på en enkelt af dine egne!
Det tog lidt tid, men var det hele værd, og jeg er VILD med det! Hvis økonomien tillod det, så havde jeg dem for evigt:-) Men det er lidt pebret, prisen svinger vist lidt, men man skal nok regne med omkring 1000 kr, og så holder de en lille måneds tid.

Vi var i Ballerup hos dem her, hvor de er ret dygtige...

Og nu kommer billederne... uh det er mærkeligt at lave indlæg kun med billeder af sig selv!!



13 kommentarer:

  1. Det er helt vildt, så tydeligt det er.. det er fint.. og man ser så Lækker-Smækker ud.. det gør ikke ondt?
    Du er yndig :-) Så nyd at flashe dig selv!
    Knus C

    SvarSlet
  2. Tak for igår, lagde godt mærke til dine fine lange øjenvipper men tænkte ikke lige på at det kunne være extensions... Vi ses på søndag :)

    SvarSlet
  3. Wauw! Sikke en vild effekt på det første billede..:) Det har jeg heller aldrig prøvet;)
    Og smukke billeder af dig..;)
    Ha' en dejlig dag..
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Hold fast det ser godt ud. Virkelig gode billeder. Har altid ønsket mig længere vipper, men ja...det er ret pebret at snyde sig til dem på den måde. Fedt at du lige fik mulighed for at lægge øjne til:)

    SvarSlet
  5. De er totalt fantastiske!!
    Min mor, har det også - hun har både haft extremt lange og nu i en mere "fornuftig" længde.
    Damn jeg ville ønske vores økonomi også synes det var en vildt go ide ;)

    Noget helt andet - jeg fandt 2 meter af det petroleums farvet fløjl idag _ vidste det var et sted ;) Hvis du stadig vil ha det så send mig lige en mail :)

    Knus og go weekend :)

    SvarSlet
  6. Altså med et forsøg på IKKE at fornærme dig: Jeg har aldrig sagt mærke til, at du er SÅ smuk! WOW!

    SvarSlet
  7. det ser super flot ud, og ligner slet ikke de alm. kunstige øjenvipper. Men ja lidt pebret, men det går nok op med den tid de tager at sætte på.

    SvarSlet
  8. Ups... LAGT mærke til :) Og man kan rimelig let selv sætte enkelte vipper på, for nærmest ingen penge :) Det bliver ikke helt så flot, men næsten :)

    SvarSlet
  9. Wauw hvor ser du godt ud! Fine billeder og en vild effekt det giver.

    KH Tine

    SvarSlet
  10. Tusind tak Christina, Det gør slet ikke ondt, og man mærker stort set ikke man har dem på... Det føles bare som om man har mascara på hele tiden! Jeg synes skisme det er smart:-)

    He he Cæcilie, ja sådan en mascara gad jeg ihvertfald godt finde, der kunne lave sådanne vipper, men lidt snyd er det jo:-) vi ses i morgen:-)

    Tusind tak for de søde ord Anne:-)

    Pas på med at prøve Malene, man bliver helt afhængig, og jeg tror bare ikke rigtig man kan slippe afsted med at køre den over "budgetten", den ville ihvertfald ikke gå hjemme hos mig:-)

    Ej hvor er din mor heldig, har hun mon et godt sted hun bruger Céline? Jeg sender dig lige en mail angående stoffet:-)

    Ha ha ha ha Katrine, du fornærmer da på ingen måde med dine søde komplimenter, jeg blir' da helt rød i kinderne:-) Uh men jeg tør ikke prøve selv, tror man skal have en MEGET rolig hånd:-) MEn sådan nogle lægehænder må være ret rolige, så du kan garanteret gøre det rigtig fint:-)

    Tusind tak Mette Kathrine, og ja tiden de bruger på det, gør prisen absolut rimelig, men det er mange penge at hive ud af budgettet, desværre!!

    Tusind tak Tine:-)

    SvarSlet
  11. Wauw, hvor ser det flot ud! Du er sgu da så skide smækker :-)
    Jeg kunne altså godt bruge sådan en eyelash treat. Synes mine øjenvipper er forsvundet sammen med fylden i barmen og elasticiteten i huden.....
    Mon man kan få en pakkeløsning der kan fixe det hele ;o)
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  12. Wauw det er bare så fint... Ja hvis det lige holdt lidt længere vil det være skønt! Rigtig fint:)

    SvarSlet
  13. Ulla, hende der opfinder den pakkeløsning bliver en meget rig dame;-)
    Jeg kan kun anbefale vipperne, men vælg et godt sted, jeg tror godt det kan se lidt for "dullet" ud hvis det ikke er gjort godt:-)

    Mama Lola, tusind tak:-) Ja, hvis det kunne holde et par måneder af gangen, ville det være helt perfekt:-)

    SvarSlet