torsdag den 29. september 2011

Old school..

Jeg er skal bruge dagen på et godt gammeldags vaskeri.... Vi skal nemlig have vasket dyner! Sylvester har lige for en gangs skyld været syg, med RIGTIG dårlig mave:-( Så der er flere grunde til dynevaskeriet.... ØV! Sig mig engang, stopper det aldrig med det sygdom??
Nå, men heldigvis er der også andet i livet end syge børn... og det vil jeg gerne vise, men jeg er skisme løbet tør for batterier til kameraet, så jeg kan ikke overføre før i morgen... bum bum!!

Her er lidt fra mobilos...






I aften skal jeg noget rigtig hyggeligt hos hende her

Dejlig torsdag til jer;-)

4 kommentarer:

  1. Øv med sygdom.. Sidste efterår og vinter var vores pige også syg igen og igen og igen. On-Off i 2-3 måneder! Det er skønt at ha' institutionsbørn:-)!

    Men så har hun ikke været syg siden - så måske har du også noget at glæde dig til! God bedring og god torsdag hos dig.

    SvarSlet
  2. Åh jeg er også spændt på hvad vi får slæbt med hjem når brumbassen engang begynder...der er dog et stykke tid til endnu..:)

    Forresten tænkte jeg om du har nøglesnor nr.1 "på lager" for så kunne jeg mægtig godt tænke mig at købe en...kan se du også kommer i aften så tænkte jeg lige kunne spare fragten ;) Eller dårlig undskyldning men nu har jeg kigget på den i SÅ lang tid så det må da være et tegn fra himlen...eller noget...

    SvarSlet
  3. Hverken sygdom eller vaskerier er jo særlig spændende. Stakkels Sylvester - god bedring med ham! Jeg har tildelt dig en award på min blog - kig forbi og se hvad det går ud på :-)

    SvarSlet