søndag den 11. september 2011

Oprydningssalg

Jeg har været i gang med at klippe/klistre, og samtidig har jeg fået ryttet lidt op i alle kreasagerne... Så hjælp mig endelig med at komme af med det:-)

Jeg har lavet 4 pakker med en blanding af papir, bånd og lidt dims! Papirstykkerne er mindre end A4, men der er gode store stykker i alle pakker. Det ensfarvede papir er A4 størrelse.
Der er til for eksempel sætterkasser, kort, collager, vimpler, osv osv (jeg har blandt andet selv lavet små billeder til Sylvester med tapet/papir og bånd HER)
Hver pakke koster 65 kr inkl porto, jeg sender i A4 kuvert, så enkelte af papirstykkerne kan jeg være nødt til at bøje en enkelt gang!


PAKKE 1


PAKKE 2


PAKKE 3


PAKKE 4

Skriv til min mail ninnarahbek@gmail.com hvis du er interesseret

Jeg har også en lille smule fra klædeskabet på Trendsales HER

Hold da op, der gik lige købmand i den:-)

Jeg håber i nyder jeres søndag aften:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar