fredag den 16. september 2011

Papir DIY og give away

Nå, jeg blev faktisk inspireret til at lave en lille DIY på mine papircirkler, så det har jeg så gjort i dag!
Jeg håber i kan bruge den:-) Man kan jo lave utallige variatoner, med al mulig slags papir, og med flere end 2 cirkler ovenpå hinanden, det er vist kun fantasien der sætter grænser.
Jeg vil lade billederne tale for sig selv, men SPØRG endelig hvis der er noget:-)


Min første og sidste cirkel er i orange neon, der har jeg limet 2 cirkler sammen, da de kun er orange på den ene side. Så den forbliver flad.


Jeg syr med neonorange sytråd (det er egentlig broderitråd, men fungerer perfekt til formålet)






Og nu til en lille bitte giveaway

Kunne du tænke dig en magen dem til dem jeg har lavet?
Så smid en kommentar på indlægget her, så trækker jeg lod søndag aften efter kl 20:-)

Jeg håber i får en skøn weekend, vi udnytter chancen og fejrer vores lille dreng med venner og familie igen i morgen:-)

35 kommentarer:

  1. jeg vil meget gerne deltage. Tak for DIY! :-)
    Og stort tillykke med guldklumpen :-)

    SvarSlet
  2. Det kunne jeg da godt tænke mig. Jeg er med!

    SvarSlet
  3. Der kom den..;) Tak Ninna.. Det ser bare super godt ud - og kan se vores maskiner er nøjagtig de samme;)
    Er det karton eller en lidt tyndere kvalitet du har brugt her? Og suk!! Hvor får du fat i alt dit neon - vil gerne både ha' tråd og grossgrain bånd..;)
    Jeg håber at vinde en af dine fine cirkler - ellers må jeg jo selv i gang..
    Ha' en dejlig weekend.
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Ihhh det vil jeg virkelig gerne - den ville være så fin på et børneværelse! :-) Det ser bare skide godt ud i dit vindue...

    Frk.Munk

    SvarSlet
  5. Tak for DIY :-) De er super fine...

    Håber da jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  6. Jeg vil meget gerne deltage. Nu spørger jeg lige rigtig dumt, men hvad gør du imellem cirklerne?

    SvarSlet
  7. Sikke en fin og nem DIY! Jeg har bare ikke tiden til kreative sysler det næste stykke tid, så jeg ville da elske lidt af din kreativitet i mit hjem!
    kh

    SvarSlet
  8. den ville se rigtig festlig ud, hjemme hos mig:)

    SvarSlet
  9. Næh, hvor fint! Jeg er med :)

    SvarSlet
  10. TAK fordi i vil være med:-)

    Her kommer lige svar på spørgsmål:

    Jeg har brugt alm papir der er farvet, det er altså samme tykkelse som almindeligt kopipapir.
    Jeg fortsætter med at sy mellem cirklerne, jeg ved ikke hvor godt det er for symaskinen, eller om alle symaskiner kan holde til det:-) Men lige et par cm imellem hver går vist!
    Neonsytråden har jeg købt i en lille sybiks her på Amager, de har de mærkeligste ting, og ingen af dem kan huske hvor de har noget af det fra, så jeg køber som regel det hele af noget, hvis jeg forelsker mig i det:-) Grossgrainbåndet køber jeg engros, men skriv en mail til mig Anne, jeg har rigtig meget af det neonpink og sælger gerne lidt ud:-)

    SvarSlet
  11. den ville pynte helt fantastisk her hos mig :)

    SvarSlet
  12. Tusinde tak for super fin DIY. Smider da også lige et lod i puljen om en af dine.

    SvarSlet
  13. MIG MIG MIG MIG MIG MIG MIG MIG MIG MIG MIG!!!!Er enlig mor, har ikke selv nogen mor, er tyk, er gammel, er fattig, har glemt at lave knibeøvelser, evner ikke selv at blogge, har forlagt min kreativitet, betaler KUN renter på mit sygt store forbrugslån, har knækket en kindtand, har hold i den ene skulder og vigtigst af alt: JEG ELSKER DIG <3

    SvarSlet
  14. Ha ha ha ha Louise, du har sørme da brug for lidt mere end en papirranke:-)Carl må snart få sig en avisrute:-)
    Kram

    SvarSlet
  15. Hvor er den bare skøn! Jeg krydser fingre for, at heldet er med mig - ellers er det en nem og overskuelig DIY du har lavet :)
    Hav en fantastisk weekend.

    SvarSlet
  16. Jaaaa hvor fedt:) den vil gerne hænge her;)

    SvarSlet
  17. Jubii!!!
    Jeg vil gerne være med.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  18. Smukke farver som kan lyse op i det mørke efterår og vinter,

    God weekend..
    koldingkristensen@gmail.com

    SvarSlet
  19. Super fin DIY! Vil da elske at have den hængende herhjemme :D

    SvarSlet
  20. Hvor fint - sådan en vil jeg da mægtig gerne vinde! :-)

    SvarSlet
  21. Jeg vil rigtig gerne være med, de er så fine...og med DIY burde selv jeg kunne finde ud af det ;o)

    SvarSlet
  22. Ihh ja, de er da simpelthen bare så fine. Så hurra jeg vil gerne være med.

    Kh Anne

    SvarSlet
  23. Stort tillykke med ham og jubiiii hvor vild jeg gerne have dine fine farvebomber hængende herhjemme...:-)

    SvarSlet
  24. Aww, den er godt nok fin. Sådan en kunne jeg godt bruge :)

    SvarSlet
  25. Tak for tippet, Håber jeg er den heldige

    SvarSlet
  26. Den vil jeg gerne vinde :-) kh Jela jelabaunegaard@hotmail.com

    SvarSlet
  27. Den skaber da fest overalt. Jeg er med.

    SvarSlet
  28. ÅHH håber jeg vinder :) Trænger til lidt "fest" i mit vindue og i hverdagen - Krydser fingre og tæer hele søndagen

    SvarSlet
  29. Her vil jeg super gerne være med! Den indbyder jo til fest...

    Kh. Tenna

    SvarSlet
  30. De er rigtig fine - jeg er med :o)

    SvarSlet
  31. Sådan en fin guirlande vil jeg rigtig gerne vinde.
    Tak for DIY´en..
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  32. Super fine og fin, fin blog du har. Jeg vil også gerne være med :-)

    SvarSlet
  33. Ja, for søren! Jeg har liiiige tre kvarters tid at være heldig på endnu:))

    Og tak for fin DIY!

    KH
    Lis

    SvarSlet