lørdag den 3. september 2011

Stofrester

Kan heldigvis blive til mange ting:-)
Måske så i det her indlæg med gaver, ihvertfald synes jeg at Sylvester også skulle have sådan en slange, så her er den




Og en kæmpe bold har jeg også lavet til ham, han er rigtig vild med bolde for tiden...


Der sker SÅ meget med ham for tiden, vi kan slet ikke følge med... Han er meget lang af sin alder (knap 1 år og knap 90 cm lang) Så han kan nå ALT med sine arme når han rejser op af borde, reoler, vindueskarme osv osv... Det er med at holde øjne og ører åbne konstant!

Vi har besøg af mine forældre, de skal passe Sylvester i aften/nat, og Kim og jeg skal ud og danse moderne:-) YES hvor jeg glæder mig, jeg har brugt flere dage på at overveje hvad jeg skal have på:-)

GOD WEEKEND:-)

3 kommentarer:

  1. Skøn slange! Dine neon-detajler giver det altid lige det sidste coolness :)

    SvarSlet
  2. Skøn måde at bruge stofresterne på! Den er da lige til at kramme om og om igen :-)

    SvarSlet
  3. Tak for de søde ord:-) Den bliver simpelthen også bare krammet og moslet med til den store guldmedalje:-)

    SvarSlet