mandag den 12. september 2011

Sylvester

Har fødselsdag i morgen... Han bliver 1 år!! WAUW hvor er det altså vildt som tiden går, og det ved jeg godt at alle forældre siger, men DET GØR DEN ALTSÅ!!
Jeg skal spare jer for billedspam (i denne omgang) fra det sidste år, jeg har nemlig et par tusind billeder til at ligge på computeren!!!! og han ser jo sød ud på dem allesammen:-)
Men her er lidt billeder, fra forleden hvor han var så sød i sine nye velourbukser som jeg har lavet til ham. Han er meget glad for sin seng og sin dyne, altså bare ikke lige når han skal sove vel...!!




Der er 25% på alt i min shop i anledning af Sylvesters fødselsdag, i skal bare skrive foedselsdag i rabatfeltet!

Rigtig god aften derude:-)

14 kommentarer:

  1. Arhmen, Ninna - han er SÅ kær den lille Sylvester!! Jeg havde uden problemer kunnet klare en voldsom billedspam med ham som midtpunkt :-)
    Stort tillykke med ham imorgen! Håber I får en vidunderlig og mindeværdig dag. Den første fødselsdag er altid noget helt særligt!
    Kh Ulla.

    SvarSlet
  2. Han ser bare så kær ud..:)
    Og det er bare så vildt hver gang man runder en fødselsdag - at kigge tilbage..
    Håber I får en skøn dag i morgen..
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. PS.. Den der lækre ranke af papirscirkler.. er det "bare" to cirkler lagt sammen og så syet på snor - og så foldet ud..? Den er super fin - og lige noget som kunne pynte herhjemme;)
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Ihh Tak Ulla, og jeg tror også den der billedspam er uundgåelig:-) Men 2000 er nok liiiiige i overkanten:-)

    Tak for din søde hilsen Anne:-) Og ja, papirranken er fuldstændig som du skriver:-) JEg tænker at man faktisk også ville kunne lægge flere end 2 cirkler ovenpå hinanden... bum bum måske jeg lige skulle lave en hurtig DIY på den!:-) Dejligt hvis du kan bruge ideen:-)

    SvarSlet
  5. Tillykke med Sylvester, hvor er han bare dejlig;) Håber at I får en rigtig god dag i morgen!
    Det er slet ikke til at holde ud, at tiden går så hurtigt og jeg tror først rigtigt man forstår det, når man selv har fået børn...
    Vi skal bare huske at nyde hvert minut!

    Kh

    SvarSlet
  6. Tillykke med Sylvester, han er da bare skøn, grav du bare ned i billedbunken og spam os;-)

    SvarSlet
  7. stort tillykke til Sylvester i morgen. Jeg håber nu alligevel du vil lave lidt billedspam med din skønne dreng.

    SvarSlet
  8. lækker lækker. Ha' en fantastisk dag i morgen

    SvarSlet
  9. Tillykke med Sylvester i morgen:)

    SvarSlet
  10. Årh, hvor er han bare kær altså! Håber han (og I) får en rigtig skøn dag i morgen.
    Tæppet på gulvet er det hæklet af spaghetti garn/gamle t-shirts eller købt et sted!? Det er i hvert fald super fint!

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med Sylvester, håber I får en rigtig dejlig dag :)

    SvarSlet
  12. Ja,det er IKKE bare en kliché at tiden flyver afsted! Et stort tillykke med den skønne lille dreng i de fine bukser :-)
    Nyd dagen.

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  13. STORT tillykke med Sylvester!
    Kh. Tenna

    SvarSlet
  14. TUSIND tak for jeres søde og dejlige kommentarer, det varmer:-)
    Malene, jeg ville ønske jeg kunne tage æren for tæppet, men det er fra Smallstuff, jeg købte det på udsalg for noget tid siden, og vi er bare så glade for det! Men jeg tror nu nemt man kan lave et selv hvis man kan hækle:-)

    SvarSlet