torsdag den 22. september 2011

Tak

For de mange "god bedring ønsker", dem har vi haft brug for:-) Men nu er der bedring i sigte...  Tør jeg godt at sige, uden at jinx'e det for meget!! For det skal man nemlig passe på med har jeg erfaret!

Og TAK til Mic for den fine blogaward, den er jeg rigtig glad for:-) Jeg bliver så glad for hver eneste læser og hver eneste kommentar på min blog, det er lidt sjovere når man ved at der er nogen der følger med:-) Og at få en fin award, det varmer kun ekstra!

Jeg skal fortælle 8 ting om mig selv... bum bum

1. Jeg ville ønske jeg var millionær så jeg kunne købe bunker af tøj.....
2. Jeg har OVERDREVET meget gråt tøj, men mangler stadig liiiiige den helt rigtige grå kjole!
3. Jeg har et udpræget omsorgsgen og er af flere venner blevet kaldt "mor-Ninna" også inden jeg overhovedet blev mor...
4. Jeg elsker allermest i hele verden at være sammen med min lille familie
5. Jeg har ingen stedssans og er skræmmende mange gange i mit liv faret vild! i dag er jeg dybt afhængig af GPS'en på min Iphone...
6. Jeg spiser is så tit som overhovedet muligt
7. Jeg kan godt være lidt skrap nogengange (det sir' min mand ihvetfald...:-))
8. Nå ja, og så drømmer jeg om at bo på landet med masser af børn og 30 timer i døgnet..

Jeg har for nyligt opdaget disse 3 skønne blogs som jeg sender awarden videre til

kaptajnwilly Jeg er faldet pladask for denne blog, lige min smag:-)

herligheder Denise der har bloggen, er rigtig god til at inspirere med boligindretning

Stylista Anne er stylist, og deler tips og tricks (og så har jeg læst sammen med hende)

Da Far Var Knægt til alle retroelskerne... Stine der har bloggen er lidt af et multitalent, se også hendes andre blogs (der er links)



Her er et billede af mig og Sylvester, det er taget da han er næsten nyfødt, jeg fandt det da jeg sad og kiggede alle vores billeder igennem for nogle dage siden. Det er et af mine ynglingsbilleder, og jeg kan slet ikke forstå han har været så lille...




4 kommentarer:

  1. Nææææææ hurra hvor er jeg heldig, og hvor er du sød. Glæder mig til at fortælle lidt om mig selv og smide awarden videre ud i blog verdenen.

    Mette Marie

    SvarSlet
  2. Årh hvor er det bare et skønt billede!

    KH Tine

    SvarSlet
  3. Hvor er det billede bare så fint!

    SvarSlet
  4. Hejsa.
    SIkken et skønt billede :)
    Jeg er faldet over din blog på min vej rundt her i blogland :) meget fin og inspirerende med div kreative ting, og lidt om hverdagsliv, lige som jeg kan li det:)
    Glæder mig til at følge lidt med her.

    Knus fra Karina

    SvarSlet