torsdag den 8. september 2011

Torsdag!

Havregrød til morgenmad, afsted til vuggestuen, og så hjem og til noget "mig-tid"! Lige for tiden nyder jeg det i fulde drag, men det går op og ned, for der er også perioder hvor det er benhårdt at lede efter arbejde...
I dag skal Kim hente Sylvester i vuggestuen, så jeg sidder og venter spændt på at se dem komme hjem sammen:-)
Rigtig god torsdag til jer:-)

Min dejlige dreng, der er et HELT år på tirsdag...

Jeg har brugt en af mine mange Wiinblad platter til bloklys

Mit nye køb fra Nué som jeg også nævnte HER

Inspiration

5 kommentarer:

  1. Dejlige farver der ved jeres bord. Elsker at få et blik ind i andre menneskers hjem. Det er så dejligt inspirerende...

    SvarSlet
  2. Det var nu heller ikke et dårligt køb fra Nue, lækre snuder!

    SvarSlet
  3. Åhhh søde Sylvester! Jeg glæder mig SÅÅÅÅÅÅ meget til næste weekend! Det bliver simpelthen vanvittig hyggeligt!!!

    Bum bum... Lækre sko ;0).

    Kram til dig og dine drenge!

    SvarSlet
  4. Ffluwer, jeg er ved at prøve mig med lidt flere farver, man blir' i så godt humør af det nemlig:-) OG jeg er også selv HELT vild med at se andres hjem:-)

    Tak Ida, de er dælme også dejlige at have på fødderne:-)

    Dagens lys, TAK:-)

    Tak søde Maria:-) Ja lækre sko kan man vist ikke få for mange af, og næste weekend bliver SÅ NICE!!!!:-)

    SvarSlet