torsdag den 6. oktober 2011

Dage der går...

WOW, dagene går skisme stærkt hos mig for tiden... Jeg har lige pludselig fået en hel masse at se til, en masse godt og spændende! Men det betyder, at jeg nu også er blevet en af dem der ville ønske at døgnet havde 28 timer, og at man kunne sove 5 kvarter i timen... bum bum!!
Nå, men jeg har haft for travlt til selv at knipse, og det er jo pludselig blevet efterår, og alt lyset er væk ved 17 tiden....
Her er lidt af det jeg bliver inspireret af for tiden, billederne er der links til her på min Pinterest profil,
hvis du ikke kender til Pinterest, så vil jeg lige advare om at det er stærkt vanedandene! Jeg blev inspireret af Lis, for noget tid siden til at oprette en profil, og har ikke fortrudt det:-)





Der er tapet fra Ferm Living, knager fra HAY, og DIY pom pon'er...
Rigtig god torsdag folkens:-)
(I morgen skal Sylvester passes af sin mormor, og Kim og jeg skal til vinsmagning.. uhlala... :-))

4 kommentarer:

  1. Pinterest er guld værd:-)

    SvarSlet
  2. Er helt vild med det tapet fra ferm.

    Håber I får en hyggelig aften i morgen :-)

    SvarSlet
  3. Er vild med de pom pom'er og jeg kender det i øvrigt alt for godt det der med tiden, pis Hans! Nå men god fornøjelse med vinsmagningen, lyder ikke ringe :-)

    SvarSlet
  4. De små kugler på grenene...det må prøves! De vil være så hyggelige til julepynten.

    Men hvordan er det nu liiiige man laver dem *skru-tiden-tilbage-til-håndarbejde-i-folkeskolen*

    <3
    Pia Sabine

    SvarSlet