torsdag den 20. oktober 2011

Give away

Jeg fik lige lyst til at lave en lille "efterårsferie-giveaway"... Og da det virkelig er blevet koldt i vejret, synes jeg det ville være nærliggende at give jer muligheden for at vinde en af mine huer. Der er frit valg på alle hylder, der er flere størrelser i de fleste af modellerne!




Her er Sylvester med en af huerne, billedet er gammelt, men jeg har ikke fået taget et nyt jeg synes der er bedre end det her:-)

Jeg håber i vil være med i konkurrencen, det eneste du skal gøre, er at skrive en kommentar til indlægget, skriv meget gerne hvilken hue du ønsker, og en mailadresse hvis du ikke har en blog.

Jeg trækker lod mandag den 24. oktober kl 21

(Du må naturligvis meget gerne linke og bruge billedet med tekst på , så vil jeg blive MEGET glad:-))

52 kommentarer:

  1. Hvor er de søde :o). Er gerne med :o)

    Er vild med http://fruschoununu.bigcartel.com/product/brnehue-4
    og en str. 1 år ;o).

    Rigtig god weekend når i når så langt ;o).

    /Helle Bertelsen

    SvarSlet
  2. Sådan en fin en vil jeg gerne vinde til min yngste...;)

    SvarSlet
  3. De er så fine! Men hvilken en er finest...bum, bum kan ikke vælge.
    Sylvester sælger nu meget godt den han har på, så den vil jeg krydse fingre for!

    SvarSlet
  4. Vi vil også gerne være med:) De er fine dine huer!

    SvarSlet
  5. Jeg vil rigtig gerne vinde så fin en hue.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Børnehue 7 håber jeg på så :)

    Lækker lækker Give Away :)

    Knus

    SvarSlet
  7. Vil gerne være med. Børnehue nr 2 i str 3 år er ønsket : ).

    SvarSlet
  8. vil gerne være med på en pigehue, 1 år, du må vælge:)

    SvarSlet
  9. Åh hvor er den bare fin sådan en hue, sådan en vil jeg da bare gerne vinde til min baby (vi ved jo så ikke hvad køn barnet har endnu) men syntes alle huerne er fine :-)
    Jeg linker lige på min blog også :-)

    Ha en god dag
    Frk.Munk

    SvarSlet
  10. Så fin. Held til mig. Til en pige .
    VH Kirsten (klykke@tdcadsl.dk)

    SvarSlet
  11. nøøøøj :-) Jeg er med og håber håber håber.....

    SvarSlet
  12. Du kan regne med mig! :)
    Var inde og kigge på dine huer, så sent som den anden dag, så jeg har helt tjek på hvilken en jeg ønsker mig:

    Børnehue 2 i str. 2 år

    Pssht, har du set min give away?

    SvarSlet
  13. Ej hvor lækkert. Er helt sikkert med. Jeg er til hue nr. 5 i str. 1 år. :)

    Ps. har linket. :)

    SvarSlet
  14. Hvor er huen bare fin! Jeg vil meget gerne deltage og håber på at vinde en hue til Johanne, som bliver seks måneder i næste uge.
    Jeg har linket på min blog!

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med. Jeg mangler en hue til den mindste - en pigemodel, str 1 år

    SvarSlet
  16. Hvor er de fede, dine huer. Jeg vil gerne være med. Min mindste søn på 18. mdr. kunne sagtens bruge sådan en fin hue...

    Maj-Britt
    mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  17. Jeg satser på børnehue 2 i str 1 år:-)

    SvarSlet
  18. Fine huer! Jeg kunne godt tænke mig en hue 4 eller 7 til min datter, str. 6-9 mdr., hvis jeg skulle være så heldig at vinde...
    Mange hilsner
    Anne Sofie
    (asjacobsen_2000@yahoo.com)

    SvarSlet
  19. Sukker LANGT efter dine huer, de er så lækre!
    Så ønsk mig lykke til at jeg er heldig og Emil kan blære sig her i det Sønderjyske med en hue i str. 1 år design nr.4 :)
    Super skøn give away her på en regnvejrs-fredag!

    SvarSlet
  20. Sikke fin den er. Har ikke selv en bebs i kysestørrelse, men vi får en lille fætter til februar, og hans mor vil elske sådan en fin hue.
    X'er fingre :o)

    Kh Shina

    SvarSlet
  21. Nøj sådan en kunne Sigurd (og hans mor) godt tænke sig at vinde ;o)

    Hvis det kan friste har jeg også en GA på højkant
    God weekend

    SvarSlet
  22. Jeg vil elske at putte Agnes i en af dine fine huer, og særligt nummer 2, så jeg krydser mine fingre og sender god karma! ;)

    SvarSlet
  23. Dine huer er bare så fine, det vil være svært at vælge... Men jeg tror at nr 1 eller 5 ville være fine til lillepigen.

    SvarSlet
  24. hue nr. 3 (1. billede) i str. 2 år!! De er SÅ fine :D

    SvarSlet
  25. Wauuu, jeg ville elske at klæde min dreng i en af dine huer

    SvarSlet
  26. Nøj manner, vil jeg gerne vinde. De er alle fine, men hælder vust mest til nummer 2 :-) str svarende til 86

    SvarSlet
  27. Sådan en fin hue vil vi meget gerne vinde :)
    Jeg linker fra min blog.

    SvarSlet
  28. Kjempeflotte luer, og jeg vil gjerne være med på konkurransen. Er fast leser av deg, Fru Schou, og jeg følger spent med! :)
    Børnehue 4 er min favoritt! :)

    SvarSlet
  29. Goddag med dig *sms* (:

    Tænkte på om vi ikke skulle bytte link da jeg syns din blogger er så spændene smuk og altid noget at byde på (: Håber du går forbi min blog og skriver en lille sød hilsen i min GB så ville jeg være dig rigtig glad (:

    Knus Lise

    SvarSlet
  30. Hvor er det dog nogle skønne sager du laver :)

    Ville blive rigtig glad for at vinde en hue.

    Hvis jeg er den heldig vil jeg vælge hue nr 2 i str. 1 år

    SvarSlet
  31. Hvor er de fine. Du er så dygtig....:-) Min lille Anna ønsker sig SÅ meget den blå...:-)
    Kh V

    SvarSlet
  32. Ej, hvor er de fint.
    Jeg prøver lykken.
    Hilsen pims
    mailtilbonnie@hotmail.com

    SvarSlet
  33. Hvor er de fine dine huer (og perfekt til mit ørebarn!).

    Hvis jeg er den heldige, vil jeg gerne vinde den model charmetrolden har på (den gul/grønne) i str. 1 år ;o)

    SvarSlet
  34. Jeg er selvfølgelig med! Jeg krydser fingre for en hue nr. 3, i størrelsen større end den Selma My har nu ;)

    SvarSlet
  35. Dine huer er sååå fine sådan en vil passe super godt til min Ida.
    Krydser fingre for at jeg vinder:)

    kh Heidi
    heidi-hartmann@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Åh, hvor er de skønne :-) Mette

    SvarSlet
  37. Conrad vil være så fin, med en af dine huer på. Så jeg krydser fingre for at den heldige bliver ham.

    SvarSlet
  38. lækker hue og ikke mindst lækker model :-)
    jeg er med - lillebror i maven ku da blive så fin med sådan en ...

    SvarSlet
  39. Åhhh jeg vil rigtig gerne vinde sådan en fin hue til min lille niece eller nevø. Så jeg deltager også i lodtrækningen :-) og krydser fingre.

    SvarSlet
  40. Jeg vil rigtig gerne deltage. Det er nogle rigtig flotte huer og jeg kan bruge både den ene og den anden, for jeg har nogle gravide veninder, der ville elske at få sådan en flot sag ;O) Mange hilsner Betina

    SvarSlet
  41. Jeg er med da... Virkeligt fine huer..
    Carl Emil ville være sød med sådan en .. :)

    SvarSlet
  42. Hvor er dine huer bare fine! Den er jeg med på, Vil rigtig gerne vinde hue nr 2 til min lille dejlige miss ellen :)

    SvarSlet
  43. De er bare SUPER fine dine huer! Jeg drømmer om en hue nr. 1 til min skønne skønne baby!

    SvarSlet
  44. Hvor er de bare fede, dine huer!
    Min mindste trold ville se så sød ud med sådan en hue

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  45. Hvor er de dog dejlige!

    Hue nummer 2 til 1 år vil være skønt!!

    tina_leth@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Skønne skønne huer!!;)
    JEg ville elske at vinde én til lillepigen herhjemme.. Enten hue2 eller 7..:)
    KH Anne

    SvarSlet
  47. Sejt;€ uanset hvilken. Må gerne passe til 1,5-2år.

    SvarSlet
  48. Ihhh jeg kan da lige nå det ;-)
    Vil rigtig gerne vinde nr. 2 i en lille str. til Palma som jo er helt ny ;-)
    Kh Kira

    SvarSlet
  49. Hej. Sikke fine huer min lille William på snart 1 år vil være rigtig fin med sådan en :). Email tunehus_1@hotmail.com. hilsen Anja

    SvarSlet
  50. Hvor er den fin! hvis jeg vinder, så stoler jeg på du kan finde en rigtig fin farve kombination.

    SvarSlet