søndag den 30. oktober 2011

Gråt er flot!!

Det synes jeg ihvertfald:-)
Jeg har været så heldig at få fingrene i et af Annes fine 80'er pandebånd, uh det er jeg godt nok glad for:-)
Og så har jeg syet endnu en grå kjole, eller det gjorde jeg faktisk for lang tid siden, men jeg skulle ændre noget ved ærmerne, og det fik jeg så gjort i dag... Jeg kommer til at bo i den, sammen med mine nye NB sko og sorte uldstrømpebukser....

Hvis der i øvrigt er nogen der har lyst til at være afløser i en familie, der er ramt af Roskildesyge og ondt for tænder, så hold jer ikke tilbage:-)


10 kommentarer:

  1. Det klæder dig simpelthen så godt!

    SvarSlet
  2. Gråt er nemlig SÅ godt :)
    Som anne siger klæder det dig rigtig godt!

    Kh

    SvarSlet
  3. Gråt er meget godt og det klær dig den der hovedbeklædningsgenstand som jeg ikke kan huske hvad hedder selv jeg lige har læst det ;-) Men det er altså også alt for sjældent ordet hovedbeklædningsgenstand bliver brugt, så nu har jeg hermed brugt det to gange.

    SvarSlet
  4. Flot flot flot! Jeg elsker især når man lige kan få et sneak peak af andres garderober!

    SvarSlet
  5. Elsker gråt - og det pandebånd er super lækkert!
    Kjolen ser også rigtig fin ud:)
    Ha' en god dag - håber du fandt en afløser eller familien har det bedre..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Helt enig...gråt er flot...Er så misundelig på dit flettede pandebånd.

    Kh Shina

    SvarSlet
  7. Jeg er også en grå mus :)
    Elsker den farve, og så er den så nem at pimpe med alt mulig gejl!

    SvarSlet
  8. Tak for jeres søde kommentarer damer:-) Jeg føler mig også selv rasende smart med pandebåndet:-) OG det kan sagtens være under cykelhjelmen... (som min mand tvinger mig til at bruge...)

    SvarSlet