mandag den 3. oktober 2011

En gul bænk

Jeg er vild med gul for tiden (og vist ikke den eneste....) Så jeg har malet Sylvesters lille bænk gul, og nu står den i stuen, Sylvester er allerede flyttet ind i den!





Vi har så efterfølgende fundet ud af, at det er temmelig dumt at stille den under vindueskarmen, for godt nok kan han ikke gå endnu, men han kan sagtens kravle op på den og lave ravage i vindueskarmen.... V har snart fjernet ALT dims og ender med at bo på den HELT minimalistiske måde indtil han er færdig med tage fat i alt han kan nå!!

4 kommentarer:

  1. Hi hi fantastisk... William nærmer sig så småt de 2 år og er stadig en pilfinger ;o).

    Bænken er blevet vildt fin! Mads har været igang herhjemme og har lavet en skammel som nærmest er blevet smuk ;o). Jeg glæder mig vanvittig meget til at høre fra dig. Jeg har forsøgt at ringe til dig i dag! Håber du har haft en god dag!

    KRAM

    SvarSlet
  2. Fint badekar han har fået :) Eller er det en båd? Det er jo kun fantasien, der sætter grænser ;)

    SvarSlet
  3. Jeg er også bare helt vild med farven gul! Og hvis jeg kunne ville jeg også have en bænk jeg kunne sidde nede i!

    SvarSlet
  4. Den er blevet super fin! Elsker din stil til de små drenge... Har jo selv en i maven, så jeg lurer på både en suttesnor og bold på din shop. Ville gerne have en stof slange til ham også, men er det mon noget du laver og sælger?
    Kh Tenna

    SvarSlet