lørdag den 22. oktober 2011

Lidt om rod og nye sko...

I går havde jeg en hel del forskellige opgaver, både på computer og symaskine, der skulle klares. Så spisebordet blev bombarderet med mit rod!!
Jeg har fået sendt en hel masse bestillinger fra min shop afsted, og ved i hvad, det gør mig SÅ glad hver eneste gang der er nogen der køber noget af det jeg har lavet!

I dag har jeg også fået testet mine nye New Balance sneakers, Wauw de er lækre at gå i:-) Jeg havde nogle som teenager, det er lidt vildt at jeg allerede er så gammel at jeg hopper med på noget for 2. gang!!!

Og så har vi fået hjemmelavet pizza og en kold øl til aftensmad!






Tusind tak til alle jer der indtil videre har deltaget i min giveaway, og ikke mindst de søde kommentarer til huerne, de gør en gammel kone glad;-)

Go' lørdag aften:-)

10 kommentarer:

  1. Hvor bliver jeg SULTEN af de billeder. Både skoene, pizzaen og hygge med symaskinen...:-)

    SvarSlet
  2. Ha ha ha ha, jamen det var skam også dejligt det hele;-)

    SvarSlet
  3. Uha den pizza ser god ud! Og lækre sneakers:) Glæder mig til at brainstorme med dig snart!

    SvarSlet
  4. Men en virkelig sød gammel kone ;)

    SvarSlet
  5. Hej :-)

    Uhm, pizza og øl... Det tror jeg skal på menuen her inden længe. Dét er godt!

    SvarSlet
  6. Uha, dine sneakers ser fine ud..ved dog ikke om jeg hopper med...tror måske bare jeg er en Converse-pige.

    Kh Shina

    SvarSlet
  7. Dine NB er total seje. Jeg drømmer mig til et par : )

    SvarSlet
  8. Altid dejligt at kunne strege projekter over :)
    Lækre sko og lækker mad - super!!

    Kh

    SvarSlet
  9. Det skønneste rod, dejligt.

    ha´en skøn mandag

    SvarSlet
  10. UUUhhhhhh lækre sko :0)... De er fine!!!

    1000 tak for (lån) huen! Du er en skat!!!

    Ej hold kæft hvor jeg glæder mig til nytår... Det bliver craaaaaaaaaaaaacccccccccyyyyyyyyyyyy ;0). Hi hi

    KRAM

    SvarSlet