mandag den 17. oktober 2011

Sidste chance!

Jeg har solgt rigtig mange nøglesnore fra min shop det sidste stykke tid, og der er ved at være udsolgt af de fleste farver. Der er en enkelt tilbage af den her, og den her og 2 tilbage af den her, så det er med at være hurtig hvis du skal nå det, for jeg laver nemlig ikke flere lige foreløbig!
Det næste stykke tid skal der nemlig produceres til et julemarked i Roskilde som i nok skal komme til at høre meget mere om. Jeg skal afsted med Anne og Asli, og jeg glæder mig allerede heeeeeelt vildt!


Rigtig god mandag aften:-)
Nu vil jeg smide mig på sofaen og spise is med min syge mand!!!

7 kommentarer:

  1. Julemarked i Roskilde, det glæder jeg mig til at høre om ;)

    SvarSlet
  2. Jeg er stadig tosset med dine nøglesnore, de rammer virkelig plet!
    Det lyder spændende med julemarked, så bliver der sikkert, vanen tro, produceret masser af lækre sager.

    SvarSlet
  3. Kære Ninna. Du er en skat! Tak for din søde kommentar. Jeg klarer lige et par dage mere på den! Knus C

    SvarSlet
  4. Ja jeg tror det blir' godt Maria:-)

    Tusind tak Ida:-) Ja, der skal virkelig produceres nu, forhåbentlig bliver det lækre sager:-)

    Selv tak Christina;-)

    SvarSlet
  5. dejlig blog - har lige tilmeldt mig og glæder mig til at følge med :)

    SvarSlet
  6. Glæder mig til at følge juleriet og alle de kreative tiltag rundt i blogland og her hos dig de næste måneder.

    Kh Shina

    SvarSlet