lørdag den 8. oktober 2011

Sort/hvid

I sidste uge var jeg til stofudsalg hos City Sycenter, jeg fik købt nogle gode rester, som jeg egentlig ville have brugt til et sengetæppeprojket som jeg har i tankerne... Men så blev jeg pludselig helt inspireret til at lave noget kun i sort/hvid.
Stjernerne skal blive til puder, jeg tror det blir' godt!
Min mor har underholdt Sylvester til den helt store guldmedalje, de har bare råhygget siden hun hentede ham i vuggestuen i går!
Men jeg sad og syede i eftermiddags, fik jeg lidt inspiration af Ullas lækre opskrifter






Jeg håber i nyder weekenden derude:-)

Nå ja, og så vil jeg lige sige at jeg er meget glad for hver og en kommentar jeg får, både her og på min mail, men jeg er lidt distræt for tiden, og er meget dårlig til at svare tilbage... Undskyld!

9 kommentarer:

  1. God idé med det sort/hvide tema. Det ser rigtig godt ud!

    SvarSlet
  2. Den ser rigtig flot ud.
    Og dejligt med en mor, der rigtig kan hygge imens du syr.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Rigtig fede stjerner...det blir' helt sikkert godt!

    SvarSlet
  4. Fedt at du fik noget godt med derfra, da jeg var der syntes jeg ikke at der var noget som helst, overhovedet, interessant. Så jeg var hurtigt ude igen!

    Kh Julie

    SvarSlet
  5. Du bor altså bare så pisse lækkert! Fedt med de nye lækre stoffer! Knus

    SvarSlet
  6. Dejlige weekend billeder... og go stil.. ;)

    SvarSlet
  7. Tusind tak for jeres søde kommentarer:-)
    Jeg glæder mig til at vise resultatet med stjernene...

    Julie, jeg var der ret tidligt, og jeg synes heller ikke rigtig der var så meget der var værd at tage med hjem! De her rester var det eneste jeg fandt, men de skal også nok blive brugt:-)

    SvarSlet
  8. Sikke fine stjerner. Har du skrevet hvad de skal bruges til?

    SvarSlet
  9. okay.. jeg læser lige færdig inden jeg kommenterer:-)

    SvarSlet