søndag den 13. november 2011

....

Årets første julefrokost, var for mit vedkommende i går! Og den var FANTASTISK!! Jeg fik både lækre G&T, øl og fuldstændig fantastisk julemad til den helt store guldmedalje:-)
Her er julefrokost-outfittet, kjolen kan jeg kun anbefale at investere i, den kan bruges til ALT!!
Jeg håber i har nydt jeres weekend, jeg har indtil videre haft en dejlig søndag også, med pommes fritter og cola til morgenmad:-)!! Uh det føles jo som at være 25 igen:-)

Støvletter der alt for sjældent bliver luftet:-)

Slangeskindsclutch fra Stylesnob, pung fra Designers Remix, lipgloss fra NUXE, læbepomade fra Chanel


Min nye ynglingskjole fra COS som jeg brugte med et smalt metalliclook bælte til.

8 kommentarer:

  1. Smukt, smukt, smukt:) Det er altsammen mere end velkommen i mit klædeskab:)

    SvarSlet
  2. Lækkert! De stilletter måtte virkelig gerne sidde på fødderne af mig, næste gang jeg skal til fest.

    SvarSlet
  3. Lækre sager - og det lyder som en skøn aften..;)
    Det er noget af det, jeg her i ammeperioden bestemt ser frem til;)

    SvarSlet
  4. De fortjener at se dagens lys noget oftere de støvletter :)

    SvarSlet
  5. Åh du har da været en total hottie i det outfit!!
    *smiler* - tænker at jeg da vist også har sådan et par støvletter et eller andet sted.....(dem må jeg lede efter i morgen)
    kh

    SvarSlet
  6. De støvletter er da bare for lækre til at ligge hengemt. Luftes, det må de!

    SvarSlet
  7. Fede støvletter!! Og kan sagtens forestille mig, at den kjole er god til alt!

    SvarSlet