søndag den 6. november 2011

Det er ikke for tidligt...


At begynde på sin ønskeseddel til jul:-) Så det har jeg så gjort, her er toppen af isbjerget:-)
EJ, faktisk så giver ikke kæmpestore julegaver i min familie, så det meste bliver helt sikkert ved drømmene....
Og jeg ved allerede hvad jeg får af Kim, men det fortæller jeg om på et senere tidspunkt:-)

Stiletterne skulle være til nytårsaften, og så passer de perfekt til alle mine grå kjoler synes jeg:-) Line og Jo øreringen har jeg drømt om længe, og den grå cardigan, ja den er skisme bare for lækker!!
Jeg er vild med Liebes bogstavknager, men vi bliver ruineret hvis vi skal have "SYLVESTER" til at stå, så jeg tænker at vores forbogstaver kunne være håndklædeknager på badeværelset...


Cardigan fra Diane Von Furstenberg hos www.junkdeluxe.dk Ørering fra Line and Jo, Armbånd fra Helena Rohner, begge dele fundet hos www.ankerliving.dk

Turkis stiletter og metallic shopper, begge dele fra www.zara.com

Porcelænsgreb med bogstaver fra Liebe, fundet hos www.ankerliving.dk

1 kommentar:

  1. Syntes overhovedet ikke det er fortidligt.. Og det er nu lidt hyggeligt at se hva andre ønsker sig... Håber for dig du for det meste af det...

    SvarSlet