fredag den 25. november 2011

Fredag

Der er jo også andre ting i livet end akryl, selvom det godt nok har fyldt meget her på det sidste! Det er jo i morgen vi skal på marked, og vi er spændte som små børn til juleaften!!

Her er min "nye" halskæde, det er igen svigerfar der har været på spil... Ringen var for stor som fingerring, så nu har jeg kommet den i en kæde jeg havde i forvejen.




Den smukke sløjfe er MARAPYTTA, den er meget smuk ligesom de 3 andre der ligger og venter på at komme i håret! Men det er overraskende svært at tage et billede af en sløjfe i sit eget hår, efter 30 billeder af uskarpt hår uden sløjfe, gav jeg op:-)

4 kommentarer:

  1. Det er altså en dygtig svigerfar, du har! Jeg synes sagtens, man kan bruge sløjfen som armbånd - det har jeg i hvert fald tænk mig:)
    Vi ses i morgen!!

    SvarSlet
  2. Må give Anne meget ret, ham svigerfar er ret dygtig til det med træ. Den ser rigtig fed ud i kæden!
    Vi ses også i morgen...

    SvarSlet
  3. Du kommer da til at stråle til det marked. Rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
  4. Ham svigerfar gad jeg også godt at have!!

    SvarSlet