fredag den 4. november 2011

Home sweet home...

Lidt fra hjemmet på en helt almindelig (hver)dag....

De smukke lysestager har jeg fået af min svigerfar. Han har selv lavet dem, og egentlig er de lavet til at de godt må blive malet (han er ellers ikke så glad for at jeg går rundt og maler på træ), men faktisk så nænner jeg det ikke... de er SÅ smukke som de er:-)


En træt elefant....

Det nye Cover Kids er læst fra ende til anden....

Nyt hjemmestrik til mindstemanden... Strikket af min mor:-)

12 kommentarer:

  1. Elsker hjemmestrikkede strømper! Det er det bedste! Og synes dine stager er smukke smukke! Jeg ville heller ikke nænne at male dem.

    SvarSlet
  2. Skønne skønne billeder og elsker de små lamselår på det sidste billede :-)

    SvarSlet
  3. det ser hyggeligt ud. Du må endelig ikke male lysestagerne! Heldig med den svigerfar - og strikke-mor!

    SvarSlet
  4. Åh de stager ville nu også pynte flot I vores hjem :)

    SvarSlet
  5. De skal helt klart forblive som de er. Super smukke.

    SvarSlet
  6. Ønsker mig så meget nogen stager i samme stil og synes de er meget smukke i rå form:)

    SvarSlet
  7. Du bor altså bare så hyggeligt:) Og nej, mal endelig ikke stagerne!

    SvarSlet
  8. Allerførst: Sikke nogle skønne ben på det sidste billede :-) og de stager, jeg misunder dig dén svigerfar!

    SvarSlet
  9. Jamen i har jo fuldstændig ret:-) Lysestagerne skal IKKE males:-) Jeg er også super glad for dem, lige som de er...

    SvarSlet
  10. Helt vildt flotte lysestager, jeg er VILD med dem :)
    God weekend.
    Kh

    SvarSlet
  11. Lækre billeder... Og sikke en dygtig svigerfar og mor du har. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  12. Lækkert lækkert... Som du jo ved så er jeg også VILD med stagerne. Han er sgu sej ham sviger. Ja og lækre sokker... En af fordelene ved vinter. Det ser ud til at deb står på rå hygge hjemme hos jer. Jeg har forsøgt at ringe til dig her til morgen. I fredags faldt jeg i søvn kl.21 og igår var klokken sgu kun 20.00. Mega træls. Den skulle ellers stå på sushi og DMA hygge. Hmmmm det bliver så først om 1 år. Hi hi. Håber vi lige kan snakke lidt senere i dag. Vi skal i byen kl.13.00.

    SvarSlet