tirsdag den 22. november 2011

Jylland tur-retur

Hurra for lange weekender i Jylland, men ENDNU mere hurra for at komme hjem igen:-) Selvom vi hygger os, og nyder at se alle vores mennekser, så har vi altså to hold bedsteforældre, mostre og venner der skal passes! Så der er altid tight scedule når vi drøner afsted. Denne gang nåede vi to fødselsdage, to venindebesøg (og nusse på små babyer:-)), samt svigerfamiliebesøg! Puha, jeg trænger lige til lidt ro nu:-)

Der er nyt fra min svigerfars værksted, jeg er som altid fascineret af hvad han kan trylle frem derfra. Han kan sit håndværk, og er tilmed meget kreativ....


7 kommentarer:

  1. Wauw nogle lækre stager!!!!
    Kender godt det med jyllands-skemalagte-ture. Det er super hyggeligt men man vil jo også gerne nå at se alle og det kan man bare ikke altid. :-/

    SvarSlet
  2. Superfine stager fra svigerfar :-)
    Og jeg kender også alt for godt, det der med at måtte prioritere, når man tager turen til Jylland. Jeg når aldrig alt det, jeg gerne vil.

    SvarSlet
  3. De er godt nok skønne de lysestammer.

    SvarSlet
  4. De er virkeligt flotte de stager! Er det så bare et lille glas, han har sat ned i dem?

    SvarSlet
  5. Ja Lea, det er nærmest umuligt at nå det hele, om man så havde 14 dage...

    Asli, jeg er også MEGA glad for dem, synes de er lidt Ferm Living agtige:-)

    Tak Malene:-)

    Anne, ja glasset passer nøjagtig til et fyrfadslys, SMART!!:-)

    SvarSlet
  6. Hvor er de lækre, de stager! Lidt a la ferm, men lige så fine, -mindst! Han er sej, din svigerfar :)

    SvarSlet
  7. Tak Mette, jeg er også MEGET glad for dem:-)

    SvarSlet