onsdag den 30. november 2011

Lidt jul

Jeg er så småt ved at komme i julestemning, selvom jeg hverken har adventskrans, kalenderlys eller pakkekalender klar (ikke engang tæt på klar!!) Jeg får det nok heller ikke, jeg har nemlig travlt med noget andet.... Ud over vores akryljulepynt, har jeg mine tanker på store og vigtige ting, vores liv har taget en drejning, som jeg fortæller mere om:-)

MEN lidt jul skal der til, når nu det er den 1. december i morgen, så i dag har jeg bagt vanillekranse, sikke en smørbombe, men for filan det er guf!


Nye støvler fra COS


Amo kogebog



Fotodokumenteret ryttelig stue, det er et sjældent syn skulle jeg lige hilse og sige!!!

6 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud, og spændende med nye drejninger! Det glæder jeg mig til at høre/læse mere om ;)

    SvarSlet
  2. mm vaniliekranse.
    Jeg er spændt på at høre mere!

    SvarSlet
  3. Sikke en lækker stue...:) Det ser hyggeligt ud hos jer.. Den gule pude er LÆKKER sammen med den stribede..
    Lyder spændende med nyt! Glæder mig til at høre mere..
    Og du skal nok nå julen - heldigvis er Sylvester jo ikke så gammel endnu. Han mangler ikke noget selvom det kommer senere end planlagt;)
    Her er der kørt i stilling til juleri (men nu har de også øvet julesange og lavet julegaver i børnehaven i næsten en måned;)..
    KH Anne

    SvarSlet
  4. Det ser nu også rigtig hyggeligt ud hos dig, Ninna:) Spændende hvad der sker af nye ting i jeres liv - glæder mig til at høre mere:)
    Og så kan det jo sagtens blive jul uden kalenderlys og adventskrans og Sylvester opdager jo ikke, at pakkerne ikke falder på præcise datoer:)

    SvarSlet
  5. Ha ha, ryddelig stue, ja det er da med at dokumentere når det sker! (ikke noget jeg kan sige herhjemme pt!)
    Spændende med noget nyt...

    SvarSlet
  6. Sikke fede støvler! Og en flot stue :-) En ryddelig stue er også sjælden herhjemme synes jeg. Og julen kan man godt slække lidt på så længe de er små synes jeg ;-)
    Held og lykke med det nye eventyr i skal ud på :-)

    SvarSlet