mandag den 28. november 2011

Må vi præsentere...


Fornuft er navnet vores design i akryl. Anne og jeg har haft det meste til vores nye shop klar inden julemarkedet, så vi kan derfor allerede nu byde jer velkommen:-)
Der er enkelte ting der blev udsolgt på markedet, så tøv ikke for længe:-) Alt hvad vi stadig har tilbage er lagt ind i shoppen, som i kan finde HER
Vi har også en mailadresse til fornuft som er fornuftdanmark@gmail.com, så alle henvendelser vedrørende fornuft, kan sendes dertil!

Her er lidt billeder af alle de lækre sager i kan finde i shoppen!
Der er i øvrigt også et link i højre side af bloggen...




7 kommentarer:

  1. Og jeg er hastet derind - det er så fint.. Jeg har lige sendt jer en forespørgsel på jeres contact-blanket derinde.

    SvarSlet
  2. Det er altså bare super fede ting!

    SvarSlet
  3. Der har været en fejl i vores porto i shoppen, den skal kun være på maks 20 kroner, uanset hvor meget man har bestilt, så hvis i har oplevet højere beløb, så skriv lige til os på fornuftdanmark@gmail.com
    :-)

    SvarSlet
  4. Wauuuuu SÅ fine sager - køber nok lige et par ting, hvis der er mere tilbage, når jeg ikke sidder på jobbet og mangler tid :-)

    SvarSlet
  5. FORNUFTigt:-) I har lavet så fine ting sammen, og det var rigtig hyggeligt at møde dig på julemarkedet. Glæder mig til at se, hvad I ellers finder på sammen.
    Rikke

    SvarSlet
  6. Kommer der mon nogensinde en pink coaster til salg igen? Snøft ;)

    SvarSlet
  7. Åh hvor er i søde:-)

    Malene, vi har faktisk lige snakket om vi skal lave flere pink og spejl coasters.... vi ser lige om der er stemning for det;-)

    SvarSlet