tirsdag den 15. november 2011

Succes

Ej jeg er altså også nød til at flashe billeder af alt det lækre akryl vi lige har fået hjem:-) Måske har i allerede set det hos Anne, men her er flere billeder.... Vi er, i al beskedenhed, TEMMELIG tilfredse med vores arbejde indtil videre:-)
Vi håber og krydser fingre for at i vil slå vejen forbi Roskilde julemarked og hilse på os (og måske købe en lille akrylting:-))





Men akryl er ikke det eneste vi har med, følg med her på bloggen, jeg viser lidt frem i løbet af næste uge:-)

Ha' end dejlig tirsdag derude...

17 kommentarer:

  1. Hvor er de bare fine de ting I laver Ninna!! Er vild med jeres stjerner...ringen er også ret fin :0)

    SvarSlet
  2. Det ser godt ud Nina - en skam julemarkedet er helt over på "djævleøen".
    God dag :-)

    SvarSlet
  3. Tak søde piger:-)
    Vi udvilker på noget netsalg også, som kommer i gang umiddelbart efter julemarkedet (for dem der skulle være interesserede:-))

    SvarSlet
  4. Wauw hvor er de fine .. Og dem laver I selv?
    Imponeret..! Er vild med dem alle sammen, især også ringen er fin.. :)

    SvarSlet
  5. Altså vi skærer dem ikke ud selv, men design, ide osv er eget værk:-)
    Og tak for de søde ord Rakel, det er vi glade for:-)

    SvarSlet
  6. Jeg har set det hos Anne - og er blevet tændt på at bruge nogle penge!
    Men jeg kan ikke komme til julemarked! øv

    SvarSlet
  7. De er virkelig fine!! Jeg sjæl helt sikkert handle lidt hos jer efterfølgende hvis der er noget tilbage:)

    SvarSlet
  8. Der er håb forude Christina:-) Vi LOVER at der bliver mulighed for at købe efter markedet, jeg skal nok sige til:-)

    SvarSlet
  9. Wow det er meget lækkert det I laver...

    SvarSlet
  10. Det ser bare så fint ud! Nederen at Roskilde er så langt væk.... Jeg skal helt sikkert lige holde øje med jeres efter-marked-salg:-)

    SvarSlet
  11. Jeg vil glæde mig tl EFTER markedet, hvor jeg ikke har mulighed for at komme. Men så vil jeg holde øje her, for der er virkelig et par ting jeg faktisk ikke kan undvære :)

    SvarSlet
  12. I har bare fået designet sådan nogle skønne ting.. Jeg glæder mig tila t se det hele IRL...

    SvarSlet
  13. Hej Ninna,

    Jeg har tilladt mig at låne billedet med ringen, til et indlæg om markedet :-)

    K.H June

    SvarSlet
  14. Sukker højlydt over ring og stjerner!!:)
    Jeg vil SÅ gerne eje noget af det - så håber alle de heldige i nærheden ikke shopper det hele;)
    KH Anne

    SvarSlet
  15. Ih hvor fint - det er vist godt, at jeg kom forbi din blog. Jeg er straks blevet fast læser :-)

    KH tina

    SvarSlet
  16. Ihh nogle lækre sager Ninna! Det bliver så fedt, det marked. Kan desværre ikke selv komme, men ønsker Jer rigtig godt salg. :-)

    KH Tine

    SvarSlet