onsdag den 7. december 2011

Give away

Jeg er så heldig at jeg har fået mulighed for at udlodde en MEGET fin præmie til en af jer søde læsere:-)
Det er firmaet Ramsign, der laver de fineste emaljeskilte, som udlodder præmien.
Vinderen får mulighed for at "designe" sit eget skilt. Der er frit valg mellem skilte med numre, og der kan vælges 1-5 cifre samt valgfri design!
I kan se mere her på deres hjemmeside, det kan blive svært at vælge:-)

Denne give-away passer perfekt ind i mit "flyttetema" her på bloggen, og Ramsign har faktisk været så søde også at forære mig et skilt!! Og det må da siges at være en god start på en flytning, at få et splinternyt dørskilt! Så mangler vi bare et nyt hjem:-)

Her er et par af mine favoritter fra hjemmesiden






Hvis du vil deltage i lodtrækningen, så gør blot følgende:

1 lod for kommentar på indlægget
2 lodder for kommentar og link til giveawayen (brug gerne billeder herfra eller fra Ramsigns hjemmeside)

Jeg trækker en vinder på søndag kl 20.00

Jeg håber i vil være med:-)

36 kommentarer:

  1. Jeg vil rigtigt gerne være med, 1 lod herfra:-)

    SvarSlet
  2. Vi kunne godt bruge et nyt dørskilt, så jeg snupper 1 lod.

    SvarSlet
  3. de er så fine de skilte, 2 lodder:)

    SvarSlet
  4. Et skilt kan man altid bruge.. :-) Jeg er på med et lod..

    SvarSlet
  5. Jeg snupper 2 lodder - mangler lige præcis et sejt nummer til vores hus, så mine fingre og tæer er krydset :-)

    SvarSlet
  6. Det kunne jeg godt bruge. 1 lod tak :)

    SvarSlet
  7. jeg snupper 2 lodder :) håber jeg er heldig :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  8. 2 lodder til mig. De har så mange fine skilte - jeg har før kigget på husnummer, men jeg kunne bare ikke vælge...

    SvarSlet
  9. Vil meget gerne deltage med et lod.. håber at kunne glæde mine forældre med et lækkert nummer skilt..

    SvarSlet
  10. Hvor er det fint! Jeg vil meget gerne være med på et lod :)

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine! Lige hvad jeg godt kunne bruge:-) Vil gerne være med på et lod.
    Louise_ mail@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Har aldrig tænkt over at vi mangler et skilt på huset, men det gør vi da!

    Vil gerne være med :)

    Kh

    SvarSlet
  13. Ej det vil passe så godt til vores gammle by hus...

    SvarSlet
  14. Jeg er med, med et enkelt lod...

    Maj-Britt
    mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  15. Jeg vil gerne være med. Så et lod herfra.

    SvarSlet
  16. Hej Ninna - fin giveaway.
    Jeg hapser 2 af de store lodder :-)

    SvarSlet
  17. Novra, 1 vinder-lod til mig tak ;0)

    SvarSlet
  18. Jeg vil meget gerne være med! Min favorit er den blå og hvide kombination, og så står jeg faktisk og mangler et husnummer, så det ville jo være rigtig fint om jeg kunne vinde det her!

    SvarSlet
  19. Vores hus mangler et husnummer.. Gerne et smukt et.. :)
    2 lodder til mig, TAK!!

    SvarSlet
  20. Ja det er da lige sådan et nummer jeg mangler:)
    Et lod til mig tak :)

    SvarSlet
  21. Vil meget gerne vinde et skilt. Vi mangler nemlig et ude ved grusvejen. :) Deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  22. jeg vil meget gerne deltage :)
    1 lod tak
    margit(punktum)rosenaa@gmail(punktum)com
    skøn giveaway

    SvarSlet
  23. Årh LÆKKERT!
    Sådan et fint nyt et kunne vi godt bruge :o)
    Har et hus, som skal omfuges, og det ville da være perfekt at sætte sådan et nyt skilt op bagefter!


    Pia

    SvarSlet
  24. Fan-f**king-tastisk give away! :)
    Har mangen en gang været inde på deres hjemmeside og kigge. Desværre er det aldrig blevet til mere end kiggeri... Men det gør det måske nu?!

    SvarSlet
  25. Jeg nupper 2 lodder!! De er så fine de skilte..

    SvarSlet
  26. 2 lodder til mig da! Jeg elsker ramsign, og står faktisk og mangler et skilt (som du selv) så ville være tåbeligt ikke at deltage ;)

    SvarSlet
  27. Jeg er med på 1 lod..
    Melder mig også som fast læser, glæder mig til at følge din blog.. :)

    SvarSlet
  28. Ej, hvor fine de er..
    Jeg napper 1 lod

    SvarSlet
  29. Sikke en skøn præmie - jeg er helt klart med på 1 lod:-)
    Malene

    SvarSlet
  30. Er vild med deres skilte, så jeg smider 2 lodder i puljen. :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  31. hvor fint! det må da gerne komme hjem og hænge på mit hus :)

    SvarSlet
  32. Smuk præmie.. Jeg prøver da helt klart lige lykken.. :)

    SvarSlet