torsdag den 22. december 2011

Glædelig jul

Jeg nyder virkelig at se alle de fine julehjem rundt omkring i blogland, det kompenserer lidt for manglen på samme her! Der står 50 flyttekasser i vores soveværelse der skal pakkes inden 1 uge! I går gik jeg i gang med  loftet, jeg smed nærmest alt ud... Altså når man ikke har haft brug for det i 3 år, så får man det nok heller ikke... utroligt hvad man gemmer!

Sylvester var jo en lille (stor) tyk baby sidste år ved denne tid, og sådan her sagde han glædelig jul, ikke noget med at smile på kommando, eller smile i det hele taget:-)



 Det er vildt hvad der sker på 1 år! Her er han så min store dejlige smukke og fantastiske dreng, til sin jul nummer 2. Det er igen min gode veninde og dygtige fotograf Tinna Emmertsen, der har taget billede af Sylvester (det fra sidste år er bare taget med Iphone)


Jeg ved ikke om jeg når flere indlæg inden juleaften. Vi skal holde den her i vores lejlighed, bare os 3, og det glæder jeg mig helt vildt til, vi har selv valgt det sådan! Den 29. december kommer der nogle (forhåbentlig) stærke flyttemænd, men mon ikke jeg lige når et indlæg eller to mere inden vi forlader København:-)

RIGTIG GLÆDELIG JUL:-)

5 kommentarer:

  1. Fantastisk billede af din søn :-) Jul bare jer tre - så behøver man jo heller ik mere, for det er jo de vigtigste personer der er samlet så :-) Glædelig jul og god flytning.

    SvarSlet
  2. Guud hvor er det et godt billede det nederste - tænk at så lille et menneske kan udstråle så meget eftertænksomhed :-)

    SvarSlet
  3. Han har så dejlige, udtryksfulde øjne.
    Glædelig jul til jer.

    SvarSlet
  4. Hvor er det nogle smukke billeder!
    Glædelig jul

    SvarSlet