søndag den 25. december 2011

Jul jul jul

Vi har bare julet derudaf de sidste par dage:-) Og vi har hygget i stor stil!
Vores juleaften var noget så hyggelig, Kim, Sylvester, mig selv og en MASSE god julemad og gaver, det var skønt:-)
Her er lidt julebilleder fra de sidste par dage, og de sidste billeder i lejligheden, for i morgen pakker vi (næsten) det hele ned!

På julevisit hos oldefar, Sylvester styrer fjernbetjeningen:-)

Juleoutfit til Sylvester, den fine butterfly har hæklemesteren Asli lavet, og jeg har selv syet fløjlsbukser af den bredriflede fra stof2000 som vist efterhånden er en klassisker i blogland:-) Jeg er blevet inspireret hos Line, og lavet tittekanter på lommerne.

Disney juleshow

Et forsøg på et mor/barn billede

Sylvester styrer radioen, og den skal helst skrues HELT op!

Hurra for julegaver

Der Wordfeudes in real life:-)

Jeg håber i alle nyder julen med jeres venner og familie:-)

6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud! Er der mon en der på det første billede der ligner sin olde en smule;)? Det ser sådan ud! Fortsat god jul:)

    SvarSlet
  2. Rigtig glædelig jul, Ninna. Det ser ud som om, I har julet igennem. Og nu gælder det så pakningen, eller hvad?

    SvarSlet
  3. Klædt på som en sand gentleman. Det kan vi lide :)

    SvarSlet
  4. Tusind tak for jeres søde kommentarer:-) Jeg har lige et ledigt øjeblik mellem flyttekasser og rod:-) I dag har vi pakket 42 flyttekasser!!!! Vi er ikke færdige...'
    Glædelig jul:-)

    SvarSlet
  5. Det ser ud til I har haft en dejlig jul. Jeg glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet